روز گذشته فیلمبرداری فیلم سینمایی «لابی» به کارگردانی محمد پرویزی به پایان رسید و به زودی تدوین آن توسط محمدرضا مویینی آغاز خواهد شد.
به گزارش سینماسینما، فیلمبرداری «لابی» که پس از عید فطر در نووتل تهران آغاز شده بود هفته گذشته روزهای پایانی اش را پشت سر گذاشت و آخرین صحنه های فیلم با بازی شهرام حقیقت دوست در نووتل تهران مقابل دوربین علیرضا برازنده رفت.
براساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است اولین نمایش «لابی» در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر باشد. امیرشهاب رضویان تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است : لابی روایت آدمهایی ست که آمده اند چند صباحی بمانند و بروند ، گاهی از کنار هم بی تفاوت می گذرند، و گاهی می مانند… هر مسافر قصه ای دارد
اساس این گزارش عوامل «لابی» عبارتند از : نویسنده و کارگردان : محمد پرویزی ، سرمایه گذار : موسسه فرهنگی هنری محسن، بازنویسی فیلمنامه : پژمان زهاب، تدوین : محمد رضا مویینی ، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان : علیرضا شمس شریفی ، دستیار دوم کارگردان : افشین آقایی، دستیار کارگردان : علی محبی، منشی صحنه : نفیسه ذاکری، مدیرفیلمبرداری : علیرضا برازنده، دستیار اول فیلمبردار : محمد عزت خواه، دستیاران فیلمبردار : حامد عزت خواه – امین بیابانی – امیر محمدی -مهدی پیران – سامان زعفری ، مدیر صدابرداری : امیر نوبخت حقیقی ، دستیاران صدابردار : کیوان نصیری خرم – امید نوبخت حقیقی ، طراح صحنه و لباس : کامیاب امین عشایری، دستیار اول صحنه : جواد فاضلی، مدیر صحنه : احمد عبداللهی، دستیاران لباس : سهیلا فرهادیانی . مینو آقاسی، طراح چهره پردازی : افروز بوجاریا، مجریان گریم : فاطمه قمری خان – وحید شیرزاد ، دستیار گریم : بهاره عباسی، عکاس : فتاح ذی نوری ، دستیار عکاس : هلیا کریمی ، فیلمساز مستند و پشت صحنه : مجتبی فلاحی ، جلوه های ویژه میدانی آرش آقا بیک ، مشاور رسانه ای و روابط عمومی : امید عشیری ، سایت : محمدعلی غائب – مدیر تدارکات : امیر اسکندری – دستیار تولید : احمد عطایی – دستیار اول تدارکات : علی حسین قاسمی – دستیاران : فرزاد سندی – احمد رضا پونکی ، همیاران تدارکات : سیدبهنام حسینی بیدار – یاشار قاسمی ، ترابری : مجید فلاح – هادی نوری -همایون ملکی – روح الله خلجی – محمد زارعی ، سینه موبیل : امیر حسین احمدی
مدیر تولید : مجید کریمی – مجری طرح : محمدرضا تاجیک – تهیه کننده : سید امیر شهاب رضویان
بازیگران : شهاب حسینی – ساره بیات – سحر دولتشاهی – مصطفی زمانی – با هنرمندی پگاه آهنگرانی – علیرضا آقاخانی – با حضور بهنوش طباطبایی – شهرام حقیقت دوست -آرمان درویش – مهرداد صدیقیان – آزاده صمدی – سام نوری – هستی مهدوی فرد – مهسا همتی – مارن میلر – سارا منجزی پور و الهام جعفرنژاد
سایر بازیگران : مهدیه نساج – ارسلان امینیان – آناهیتا پیرایش – بهار تقدس زاده – اعظم کبیری – امیر نداف با نوازندگی و بازی آتنا اشتیاقی٬ بازیگران خردسال : مانیا علیجانی – آدرینا توشه
این فیلم روایت کننده داستان زندگی افرادی است که در این هتل مستقر می شوند و قصه هر کدام از آنها، اتاق به اتاق روایت می شود.

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ پروانه ساخت سینمایی برای ۷ فیلمنامه صادر شد
- از «رها» تا «پُتک»؛ همکاری جدید شهاب حسینی و حسام فرهمند
- اکران «مست عشق» در ۱۰ کشور اروپایی
- با حضور شهاب حسینی؛ پیش تولید «دومان» به پایان رسید
- صدور پروانه نمایش برای فیلمهای شهاب حسینی و حسین میرزامحمدی
- «اسپات لایت» با «آبان» میآید
- انصراف شهاب حسینی از انتخابات خانه تئاتر/ هیات مدیره جدید انتخاب شد
- درباره «رها»/ تاراج
- واکنش شهاب حسینی به جوایز جشنواره فجر؛ میلی بودن جشنواره به یقین همگان رسیده است
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- بیست و سومین جشن حافظ برگزیدگانش را شناخت/ تقدیر از یک عمر فعالیت هنری مرتضی عقیلی
- چهاردهمین حضور بینالمللی «آخرین حرکت»؛ فیلم شهاب حسینی در بخش اصلی فستیوال بزرگ سالرنو ایتالیا
- جایزه جشنواره آمریکایی به پگاه آهنگرانی رسید
- تقدیم «ترانهای عاشقانه برایم بخوان» به کیانوش عیاری/ سینما دارای یک زبان مشترک است
- جایزه جشنواره اسپانیایی به «آخرین حرکتِ» شهاب حسینی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





