بعد از اپیزود پر حاشیه هفته گذشته سریال «کوانتیکو»، پریانکا چوپرا بازیگر نقش اصلی این مجموعه از مردم کشورش عذرخواهی کرد.
به گزارش سینماسینما، «کوانتیکو» نام سریالی آمریکایی است که از سال ۲۰۱۵ از شبکه abc تلویزیون آمریکا پخش میشود. داستان این مجموعه درباره یک گروه مختلف از افراد استخدام شده FBI میباشد که به مرکز آموزش سازمان در شهر کوچک کوآنتیکو فرستاده میشوند تا آموزشهای لازم را ببینند. افراد این گروه، بهترین، خلاقترین و باهوشترین افرادی هستند که به استخدام FBI درآمدهاند و یکی از آنان مغز متفکر بزرگترین حمله تروریستی است که بعد از واقعه ۱۱ سپتامبر درنیویورک رخ میدهد.
اخیرا در اپیزودی از این سریال، گروهی از ملی گراهای هندی به عنوان تروریست نمایش داده شدند. چیزی که خشم مردم هند را به همراه داشته و آن را خیانت پیریانکا چوپرا، بازیگر هندی الاصل این سریال به مردم خودش دانستهاند. موج ناراحتی مردم تا حدی بالا رفت که بالاخره شبکه abc و خود پیریانکا چوپرا را مجبور به واکنش کرد. ستاره بالیووی که سالهاست در هالیوود مشغول به کار است گفت: «من از این که اپیزود اخیر سریال «کوانتیکو» به احساسات برخی صدمه زده به شدت ناراحت و متاسف هستم. این هیچ وقت نیت من نبوده و نخواهد بود. من خالصانه عذرخواهی میکنم. من یک هندی مغرور هستم و این هیچ وقت تغییر نخواهد کرد.» شبکه تلویزیونی abc و تهیهکنندگان سریال هم در بیانیهای مشترک ضمن عذرخواهی از مخاطبانی که به وسیله قسمت «خون رومئو»ی سریال «کوانتیکو» احساساتشان جریحهدار شده هر گونه تاثیر پیریانکا چوپرا در طراحی اپیزود را نفی کردند. در این بیانیه آمده است که پیرایانکا چوپرا تحت فشار ناعادلانهای بوده چرا که او هیچ نقشی در طراحی، خلق، نوشتن و یا کارگردانی و حتی چیدن بازیگران و خط داستانی سریال «کوانتیکو» نداشته و فقط بازیگر نقش اصلی آن است.
منبع: تسنیم
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- هفت کار طنز مهران مدیری در فهرست؛ بهترین سریالهای ایرانی در imdb کدامند
- بررسی سریالهای پربیننده ۲۰۲۴/ سریال در عصبانیترین حالت ممکن
- جبلی: به وعدهمان در قبال شبکه نمایش خانگی عمل میکنیم
- حامد عنقا: توفیق «مهمونی» طهماسب حسرت دارد نه نگرانی
- علیرضا افخمی: سانسور در تلویزیون نتیجه قبل را ندارد/ ضرورت تجربه در کنار جوانگرایی
- یک بازیگر جدید به گروه «ماتریکس ۴» اضافه شد
- درهای بسته!
- جنگ سرد
- نمایش خیانتهای بختیار در «روزهای ابدی»
- پایههای ناامن سریال «خانه امن»
- «ببر سفید» ساخته رامین بحرانی روی پرده سینماها میآید
- ادامه تصویربرداری سریال «افرا»/ فریبا متخصص به جمع بازیگران این سریال پیوست
- بازدید مدیر گروه فیلم سریال شبکه دو از پشت صحنه سریال «بیگانهای با من است»
- بازیگر میلیونر زاغهنشین درگذشت/ بالیوود در سوگ عرفان خان
- پریانکا چوپرا بازیگر «ماتریکس ۴» میشود
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان
- سینما ایران در آتش سوخت





