تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۸:۱۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 160643

برنامه “افق روشن” به تهیه کنندگی مرتضی میلانی به عوامل موثر بر سلامت اجتماعی و دستاوردهای این حوزه می پردازد و پاسخگوی مطالبات مردم در این حوزه است.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، شهرام زین العابدینی، مدیر گروه سلامت اجتماعی درباره برنامه “افق روشن” توضیح داد: مخاطبان می توانند این برنامه را روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه به از رادیو سلامت هم بشنوند. ما در این برنامه به عوامل موثر بر سلامت اجتماعی و دستاوردهای این حوزه می پردازیم و از ساعت ۹ و ۱۰ دقیقه روانه آنتن رادیو سلامت می شود. در برنامه روز شنبه ۱۳ شهریور موضوع پزشکی از راه دور را مورد بررسی قرار می دهیم. در این برنامه مهدی رضایی معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت و دکتر فاطمه نعمت اللهی رئیس انجمن تله مدیسین حضور دارند و در این باره صحبت خواهند کرد.
وی ادامه داد: در این برنامه مستند گزارشی متناسب با موضوع مورد بحث داریم و گزارش مردمی از دیگر بخش های برنامه است که کارشناسان مختلف از نگاه شان به این موضوعات می پردازند. تلاش می کنیم مطالبات و نیازهای مردم را در این دو روز پاسخگو باشیم. همچنین در این دو روز با توجه به موضوع مورد بحث یک خبرنگار مختص حوزه خواهیم داشت و شنوندگان می توانند از زبان او شنونده موضوع باشند. به عنوان مثال اگر موضوع درباره اقتصاد سلامت است، خبرنگار اقتصادی خواهیم داشت و اگر درباره محیط زیست است میزبان خبرنگار اجتماعی هستیم. گوینده و مشاور برنامه فاطمه شهبازی است.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها