علی فروغی مدیر شبکه سه در واکنش به اتهامات اخیر علیه احسان علیخانی اعلام کرد که در دوره جدید شبکه سه استراتژی «سکوت» در برابر «دروغ» و «تهمت» به تاریخ پیوسته است.
به گزارش سینماسینما، علی فروغی مدیر شبکه سوم سیما در واکنش به خبرها و مطالب منتشر شده درباره احسان علیخانی در صفحه شخصی خود نوشت:
«علاقهمندان سینما حتماً به یاد دارند که در فیلم تحسین شده «محرمانه لس آنجلس»، روزنامهای وجود دارد به نام «هاش هاش» که کار ویژهاش انتشار مطالب افشاگرانه از فسادها و اتفاقات پشت پردهی شهر لس آنجلس و حواشی زرد ستارگان هالیوودی است. فیلم با متنی از این روزنامه آغاز میشود و تصویری که از آن میسازد، تصویر یک رسانه جسور و افشاگر در برابر فسادهاست. اما هر چه پیش میرویم، به تدریج مشخص میشود این روزنامه و سردبیرش سید هاجنس با بازی دنی دویتو اتفاقاً خود آلت دست مفسدین شهرند که در پوشش افشاگری، رقبا و دشمنان خود را بدنام میکنند.
این مقدمه را گفتم تا بگویم حکایت شبکه سه و حواشی خبری این روزهایش، چیزی است شبیه به همین ماجرای فیلم بالا. چنانکه چند روزیست نوبت یکی دیگر از اعضای خانواده شبکه سه شده تا هدف اتهامات «افشاگرانه» قرار گیرد. گویا افرادی که در این چند صباح سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم نسبت به خود را از دست رفته میبینند، از «شرق» و غرب کمر به افشاگری بستهاند. دیروز حاج حسین یکتا و خبر دروغی در مورد موسسه مالی اعتباریاش و امروز احسان علیخانی و زد و بند با یک موسسه مالی اعتباری دیگر فاسد. انگار روایت قصههای مردم جرمی نابخشودنی است. و برخی به دنبال تخریب رسانه ملی و سرمایههای آن هستند.
اما دستاندرکاران آشنای این سناریوی نخنما شده، باید بدانند که شبکه سه مهمترین سرمایه خود را اعتماد مردم و نیروی انسانی پاکدست خود میداند و از این سرمایه تا به آخر دفاع میکند. در همین راستا، بعد از سالها شنیدن قصههای مردم، فردا نوبت احسان علیخانی است تا قصههای خودش را برای مردم روایت کند و شفاف با مردم از تهمتهای اخیر بگوید.
در دوره جدید شبکه سه، استراتژی «سکوت» در برابر «دروغ» و «تهمت» به تاریخ پیوسته و همه اینها در موجی معکوس به اصل ایجاد آن برمیگردد.»
منبع: ایلنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- ادعای عجیب مدیر شبکه۴؛ مدیری، علیخانی، جوان و صحت جرأت نمیکنند به تلویزیون بروند
- احسان علیخانی برای ادامه عصر جدید شرط گذاشت
- داوران فصل سوم «عصر جدید» معرفی شدند
- فصل تازه «عصر جدید» از نیمه شعبان پخش میشود
- در نشست خبری فیلم عنوان شد؛ انصراف احسان علیخانی از تهیهکنندگی «برف آخر» به خاطر «عصر جدید»
- زمان پخش خندوانه مشخص شد/ دورهمی برنامه سال تحویل ۱۴۰۰
- با برنامه «هشتگ عصرجدید»، احسان علیخانی به آنتن بازمیگردد
- در گفتگو با کیوان کثیریان مطرح شد/ چرایی حملات تند به عادل فردوسیپور
- صحبتهای علی فروغی درباره عادل فردوسیپور/ کار فردوسیپور داشت از مدار خارج میشد
- «دورهمی» و «عصر جدید» در صدر نظرسنجیهای مرکز تحقیقات صداوسیما
- از سرگیری ضبط برنامه «عصر جدید» با پروتکلهای بهداشتی سختگیرانه
- احسان علیخانی تکذیب کرد/ به کرونا مبتلا نشدهایم
- ظاهر متفاوت مجری و داوران برنامه «عصر جدید»/ حذف یک شرکتکننده به دلیل تست کرونای مثبت
- توضیحات احسان علیخانی درباره نحوه حضور تماشاگران در استودیو با توجه به موج جدید کرونا
- احسان علیخانی در انتظار مجوز وزارت بهداشت/ ضبط «عصر جدید» با رعایت شیوهنامه بهداشتی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم





