تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۵:۱۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 133921

فیلم «پسر و دریا» پس از اتمام تصویربرداری در حال حاضر در مرحله مونتاژ و صداگذاری قرار دارد.
به گزارش سینماسینما، فیلم «پسر و دریا» به کارگردانی امیر سرایی‌مقدم و تهیه‌کنندگی شاهین باباپور با پایان تصویربرداری در شهر بندرعباس، هم‌اکنون مراحل مونتاژ و صداگذاری را پشت سر می‌گذارد. تمامی لوکیشن‌های این فیلم در بندرعباس قرار داشته و حدود نیمی از کار در کنار ساحل مقابل دوربین رفته است.
محوریت داستان «پسر و دریا» به نویسندگی حمید ورد و با طرحی از امیر سرایی‌مقدم در مورد صیادان جنوب است که توسط گارد ساحلی عربستان اسیر شده‌اند. شخصیت اصلی این فیلم پسری ۱۲ ساله به نام «حمیدو» است که پدرش برای ماهیگیری به دریا رفته و دیگر بازنگشته، حالا او برای یافتن پدرش دست به هر کاری می‌زند… .
بازیگران این فیلم عبارتند از: زهرا اویسی، علی یعقوب‌زاده، سدنا محبی و شهناز شهیازی با حضور حبیب دهقان‌نسب، امیرغفارمنش و با هنرمندی : حسین توشه؛ بازیگران کودک: امیر حسین فریدونی، نیما مرادی، امیرمحمد شهریاری، رزین بینایی.
سایر بازیگران: علیرضا زارعی، لیلا غلامی، یاسین بهرامی، پیام پیردیرین، فرزاد مظفری، مجید ساعی، مهدی شهابی و حسین انصاری.
عوامل این فیلم: کارگردان : امیر سرایی مقدم؛ نویسنده: حمید ورد؛ فیلمبردار: حسن اسدی؛ صدابردار: فرشید کیوانمهر؛ گریم: رسول نعمتی؛ برنامه‌ریز: رضا عباس‌زاده؛ دستیار کارگردان: آرمان رضایی؛
منشی صحنه: شقایق صادق؛ طراح صحنه: مرتضی احمدخانی؛ طراح لباس: فاطیما پشت‌کوهی؛ تدارکات : حجت بهرامی‌سعادت آبادی.
این فیلم به تهیه کنندگی شاهین باباپور و به سفارس مرکز استان هرمزگان (بندرعباس) ساخته شده است.
گفتنی است امیر سرایی مقدم پیش از این کارگردانی فیلمهای کوتاه «سفید روی سفید»، «۲۰» «۱،۲،۳» و مستند «تاش» را برعهده داشته است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها