تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۲:۳۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 175711

 

برنامه شبانگاهی پشت پلک هر شب ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روانه آنتن رادیو سلامت می شود و این برنامه سعی دارد در قالب آیتم های متنوع به موضوع سبک صحیح زندگی بپردازد.

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، این برنامه هر بامداد از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد تا ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد پخش می شود. این برنامه به سبک زندگی می پردازد تا لحظات آرامش بخشی را برای شنوندگان فراهم کنیم. برنامه پشت پلک دوشنبه نهم خرداد ماه به این موضوع اختصاص دارد که در چه شرایطی خود واقعی تان را نشان می دهید؟
همچنین روز سه شنبه دهم خرداد به این موضوع می پردازد که شما چقدر به دنبال موفقیت فردی هستید و چرا؟ درباره این موضوع دکتر پروین ناظمی صحبت می کند. روز چهارشنبه یازدهم خرداد به این موضوع اختصاص دارد که در وصف دختران سرزمین باید چه بگوییم؟ روز پنجشنبه دوازدهم خرداد موضوع کمرنگ شدن انگیزه ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت و دکتر حسن ابراهیمی مقدم به این موضوع می پردازد.
در برنامه پشت پلک که از تولیدات گروه تغذیه رادیو سلامت است، کارشناسان اطلاعات کاربردی در حوزه تعذیه را در فواصل برنامه در اختیار شنوندگان می گذارند. همچنین به مبحث گردشگری و محیط زیست هم در این برنامه پرداخت می شود. در بخش سلامت معنوی هم به سبک زندگی پردخت می شود.
پخش ترانه و صدای مردم از دیگر بخش های برنامه است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها