تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۳:۵۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 95563
پس از نمایش فیلم «برادران سیسترز» در جشنواره فیلم ونیز، تماشاگران به مدت پنج دقیقه بی‌وقفه ایستاده و فیلم را تشویق کردند. «برادران سیسترز»‌ فیلم جدید ژاک اودیار است.

به گزارش سینماسینما، فیلم جدید ژاک اودیار با عنوان «برادران سیسترز»‌ در هفتادوپنجمین دوره جشنواره فیلم ونیز روی پرده رفت.

در این فیلم که موسیقی متن آن را الکساندر دسپلت آهنگساز برنده جایزه اسکار ساخته است، جان سی.رایلی کنار واکین فینیکس و جیک جیلنهال نقش‌آفرینی کرده‌اند.

نمایش «برادران سیسترز» در جشنواره فیلم ونیز برای سازندگان خیلی خوشایند شد، چرا که پس از پایان فیلم تماشاگران ایستادند و پنج دقیقه بدون وقفه برای آن‌ها دست زدند.

البته این تنها خبر درباره اکران فیلم «برادران سیسترز» نبود، چرا که صحبت‌های کارگردان در نشست خبری هم مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

اودیار پس از نمایش فیلم در نشست خبری از جشنواره‌های سینمایی از جمله ونیز خواست تا فیلمسازان زن را بیشتر در نظر بگیرند و شرایط حضور آن‌ها در بخش‌های اصلی را فراهم کنند.

جان سی.رایکی و واکین فینیکس در «برادران سیسترز»

البته شنیدن این صحبت‌ها از زبان اودیار در این دوره از جشنواره ونیز جای تأمل دارد چون در فیلم «برادران سیسترز» اکثر کاراکترهای اصلی به جز یکی مرد هستند. جان‌ سی‌.رایلی بازیگر فیلم هم این موضوع را قبول دارد اما حضور کمرنگ زنان را به دلیل فضای مردانه قصه می‌داند و تأکید دارد که در میان عوامل پشت دوربین حضور زنان پررنگ بوده است.

هفتادوپنجمین دوره جشنواره فیلم ونیز با نمایش فیلم «نخستین مرد» به کارگردانی دیمین شزل آغاز شد.

تا اینجای جشنواره فیلم‌های «برادران سیسترز» به کارگردان ژاک اودیار و فیلم ترسناک «سوسپیریا» به کارگردانی لوکا گوادانینو تشویق ایستاده تماشاگران را تجربه کرده‌اند.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها