همزمان با آخرین مراحل انجام جلوههای ویژه کامپیوتری، صداگذاری و آهنگسازی، پوستر فیلم جدید دهنمکی رونمایی شد.
به گزارش سینماسینما، این فیلم اولین بار در بخش مسابقه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر روی پرده می رود. اکبر عبدی، محمدرضا شریفینیا، فخرالدین صدیقشریف، مهران رجبی، سحر قریشی، امیر نوری، رامین راستاد، اسماعیل خلج، عباس محبوب، ابوالفضل همراه، مختار سائقی، امین ایمانی، مجید شهریاری، فریبا ترکاشوند، غزل عبدی، ژاله درستکار، سیدمحسن خرمدره، سیامک اشعریون، ملیکا شعبان، سام مؤذنی، علیرضا تابان، قدیر شهریاری و هومن ستوده بازیگران این فیلم هستند.

عوامل فیلم سینمایی «رسوایی ۲» عبارتند از تهیهکننده، نویسنده و کارگردان: مسعود دهنمکی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد گلسفیدی، طراح گریم: امیر اسکندری، مدیر تولید: محمود محمد طائمه، موسیقی: امیر توسلی، مدیر صدابرداری: محمود خرسند، صداگذاری: علیرضا غفارینژاد، طراح صحنه و لباس: علی نصیرینیا، مشاور رسانهای: حمید یادروج، تدوین: امیرشیبان خاقانی، جلوههای ویژه های ویژه میدانی: مسعود اسدی، جلوههای ویژه رایانهای: محمدرضا نجفی امامی، دستیار اول کارگردان: نورالدین گودرزی، برنامهریز: آلما سعادتیفر، عکاس: حسن شجاعی، منشی صحنه: مرضیه آذری، مدیران تدارکات: پرویز کاظملو و علی همت، مسئول بدلکاران: جعفر کیوانرضایی، سرمایهگذار: شرکت فرهنگی هنری پارس ویدئو.
درخلاصه داستان این فیلم آمده است: «تا خدا تکانتان نداده به خودتان تکانی بدهید.» این جملهای است که حاج یوسف، پیرمرد زاهد وارسته خطاب به مردم و مسئولین شهری میگوید که گرفتار رذایل اخلاقی و اجتماعی شدهاند. در پی هشدار حاج یوسف شایعه نزول عنقریب بلا و عذاب الهی آرامش شهر را به هم میریزد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





