تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۶/۱۴ - ۱۹:۰۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 160907

شنوندگان می توانند با شرکت در پویش ترازو که روزهای سه شنبه در قالب برنامه پاسخگو در رادیو سلامت پخش می شود محاسبه بی ام آی خودشان را دریافت کرده و بر آن مبنا رایگان وزن شان را کنترل کنند.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، موسی نظری، یکی از تهیه کنندگان برنامه پاسخگو در این باره می گوید: ما پویش ترازو را در برنامه پاسخگوی روزهای سه شنبه دایر کردیم و مخاطبان می توانند با شرکت در این پویش وزن شان را بدون پرداخت هزینه پایین بیاورند. در برنامه روزهای سه شنبه دکتر پیام فرحبخش فوق متخصص تغذیه و رژیم درمانی در برنامه حضور دارد و بی ام آی (شاخص توده بدنی) مخاطبان را محاسبه می کنند. یعنی شنوندگان می توانند به واسطه تماس تلفنی یا پیامک قد و وزن شان را اعلام کنند. همچنین اگر بیماری زمینه ای یا مشکلاتی هم دارند، عنوان کرده تا دکتر متناسب با شرایط شان بی ام آی را حساب کنند و تغذیه و رژیم مناسب به آن را در اختیارشان بگذارد.
وی ادامه می دهد: شنوندگان می توانند به راحتی و رایگان در پویش ترازو شرکت کرده و به راحتی وزن شان را به ایده آل نزدیک کنند. دکتر فرحبخش نکات لازم را به آنها می گوید و تاکید می کند چگونه غذا بخورند و چه مواد غذایی را مصرف کنند. کارشناس برنامه زهرا حاجی زاده است و روزهای سه شنبه از گروه سلامت و تغذیه رادیو سلامت روی آنتن می رود. برنامه ساعت ۸ و ۱۵ دقیقه به مدت ۴۵ دقیقه پخش می شود.
برنامه پاسخگو فردا ۱۵ شهریور ماه ساعت ۱۵ به موضوع ناباروری در مردان اختصاص دارد و دکتر نوروزی متخصص اورولوژی پاسخگوی سئوالات شنوندگان است. روز سه شنبه ۱۶ شهریور هم با حضور دکتر اسماعیلی داروساز به موضوع آنتی بیوتیک ها پرداخت می شود.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها