نمایش «پنجرهای رو به آسمان» شامگاه ۴ آذر ماه در حالی به روی صحنهی تئاتر تماشاخانه «سپند» رفت که امیر کربلاییزاده بازیگر نمایش با اشاره به اختلال اینترنت از مخاطبان خواست به شیوه تبلیغ دهان به دهان این نمایش را به مخاطبان دیگر معرفی کنند.به گزارش سینماسینما، امیر کربلایی زاده ضمن تشکر از مخاطبان که با وجود اختلال در اینترنت و مشکلاتی که در اطلاع رسانی آثار نمایشی به وجود آمده است استقبال بسیار خوبی از نمایش کردهاند، گفت: ابتدا باید به نمایندگی از کل گروه از حسین دژاکام نویسنده و تهیهکننده نمایش سپاسگزاری کنم که اگر او نبود هیچکدام از ما امروز اینجا نبودیم و این نمایش به صحنه نمی رفت.
وی ادامه داد: همه میدانیم که چراغ یک نمایش با حضور مخاطبان روشن میشود و با وضعیتی که با اختلال اینترنت به وجود آمده است، نمایشها مشکلات زیادی برای اطلاع رسانی و تبلیغات داشتند اما در نهایت زیباترین شکل اطلاع رسانی و تبلیغ همان شیوه سنتی یعنی تبلیغ دهان به دهان است پس اگر از این کار خوشتان آمده با توجه به اینکه این روزها خیلی زود دیر میشود، این نمایش را به دوستان و آشنایانتان معرفی کنید و اجازه ندهید صندلیهای این نمایش خالی بماند.
امیر دژاکام نیز در سخنانی کوتاه بیان کرد: تئاتر یک هنر زنده است و با همکاری یک گروه و در طول زمان شکل می گیرد. اگر شاهد ایرادی در نمایش بودید آن را بر من ببخشید. ما با همه آنچه که در چنته داشتیم، تلاش کردیم در حین اینکه خنده بر لبان شما می آوریم مفاهیمی را که دغدغه ماست برایتان بازگو کنیم. اگر به روند اتفاقات نمایش دقت کنید متوجه میشوید که ما از شما «خنده جدی» گرفتیم چون در نهایت مباحث دردناکی را مطرح می کنیم.
این کارگردان تئاتر در پایان عنوان کرد: امشب افتتاحیه نمایش ماست و ما کارمان را با حضور مردم افتتاح کردیم و تلاش می کنیم که همراه و در کنار آنها باشیم.
این اثر نمایشی با بازی بهرام ابراهیمی، شهره سلطانی، امیر کربلایی زاده، عمار تفتی، حسین شهبازی، ابوالفضل جمشیدی هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه سپند میزبان علاقهمندان به تئاتر است.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»





