بهمن کیارستمی به سخنان علی نوبخت (رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس) درباره نبش قبر عباس کیارستمی واکنش نشان داد.
به گزارش سینماسینما، نوبخت گفته است :چ ه کسی جواز دفن «کیارستمی» را صادر کرد؟/ ادامه شکایتها منجر به نبش قبر خواهد شد
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان گفته: در پرونده پزشکی کیارستمی من سوال مطرح کردم که چه کسی جواز دفن برای ایشان صادر کرده است؟ وقتی شک و ابهام وجود دارد باید کالبد شکافی صورت می گرفت.
بهمن کیارستمی در واکنش به اظهارات نوبخت گفت:
* من هرچقدر سعی میکنم حقوقی و قانونی و مجلسی و منطقی جواب این حضرات رو بدم نمیشه و هردم از این باغ بری میرسه.
* این دکتر علی نوبخت رو کجای دلمون بذاریم آخه؟ ایشون قبلا فرموده بودن “چه کسی به کیارستمی اجازه پرواز داد” و حالا هم فرمودن: “چه کسی اجازه دفن داد” و میل دارند که نبش قبر بشه.
* البته به دلیل مکاشفات تازهای که در پرونده به دست اومده به این نتیجه رسیدن: “نکتهای که اخیرا متوجه شدم، یکی از اطبایی که متخصص خون است عنوان کرد که یکی از دوستان مرحوم کیارستمی که متخصص بیهوشی بوده است و ایشان مرحوم را به بیمارستان جم بردند؛ به من زنگ زدند و گفتند ایشان را ببینم. دیدم که گویا از بیماری ماههاست رنج میبرد و خون بدن ایشان دفع شده بود و ضعف و بیحالی مفرط برایشان مستولی شده و حاکی از این بود که زخم خونریزیدهنده بود و بیماری قلبی هم داشتند و قرص پلاویکس استفاده میکردند اینها همه عوارض عمل را زیاد میکند.”
* برادر من لازم نبود این دکتر در گوش اون دکتر و اون دکتر در گوش شما اینها رو بگه تا از این راز مطلع بشین. اینها در اولین صفحه پرونده پزشکی موجوده و اگر پیش از اظهارنظر، ده دقیقه وقت گذاشته بودین و پرونده رو یک ورقی زده بودین، الان از این کشفیاتتون هیجانزده نمیشدین.
* یا یک مشاور رسانهای استخدام کنین یا دندون روی جیگر بذارین تا نظامپزشکی نتیجه رو اعلام کنه.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- داوران ایرانی معرفی شدند؛ افتتاح جشنواره جهانی فیلم فجر با فیلمی از عباس کیارستمی
- فوت بازیگر فیلم عباس کیارستمی/ احمد احمدپور درگذشت
- نگاهی به «پیرپسر» و تطابق آن با جهان سینمای کیارستمی/ اول به پیرامون، بعد به دوردستها
- «خانه دوست کجاست؟» یک فیلم صلح طلب است
- پرونده جنجالی عباس کیارستمی در «طعم عباس»
- «خانه دوست کجاست» در تازهترین قسمت سینماماجرا
- نمایش «طعم گیلاس» در قزاقستان
- در بخش ۱۰ فیلم برتر؛ «کلوزآپ» عباس کیارستمی در جشنواره ایدفا اکران میشود
- کیارستمی در آثار خود بیشتر به دنبال راه حل بود/ فرم برای کیارستمی همیشه اهمیت داشت
- معرفی نامزدهای دریافت گیلاس طلای جشنواره فیلم عباس کیارستمی
- افسون «کلوزآپ»/ یادداشت محمد حقیقت به مناسبت زادروز عباس کیارستمی
- در مراسم نکوداشت «عباس کیارستمی» مطرح شد: کیارستمی آبرودار واژه کار بود/ فیلمسازی کیارستمی در مسیر عکاسی او است
- رونمایی از پوستر اولین جشنواره بینالمللی فیلم کوتاه عباس کیارستمی
- باشگاه سینمایی «جاده ابریشم» برگزار میکند؛ بزرگداشت عباس کیارستمی در پاریس
- معرفی هیات داوران اولین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه عباس کیارستمی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد





