پیمان معادی اعلام کرد که پس از پایان بازی در پروژه «شش افراطی» در هالیوود، در یک فیلم فرانسوی در پاریس جلوی دوربین میرود.
به گزارش سینماسینما، پیمان معادی، بازیگر و کارگردان ایرانی که سابقه حضور در آثار سینمایی هالیوود را نیز دارد، به تازگی اعلام کرده است که برای بازی در یک فیلم فرانسوی راهی این کشور خواهد شد.
براساس گزارش آناتولی، معادی درباره پروژه آیندهاش گفت: «سفرهای بسیاری داشتم و در این اثنا قصههای زیادی هم نوشتهام. یکی از آنها، مناسب ترکیه و ایران است که برخی تهیهکنندگان برای ساخت آن ابراز تمایل کردهاند، اما مشغله کاری مانع این امر شده است. این موضوع موجب شده به اندازه کافی نتوانم در این مورد تمرکز داشته باشم. قصه جدیدم بین تهران و استانبول میگذرد و امیدوارم بتوانم در زمان مناسب آن را بسازم.»
معادی با اشاره به ادامه مراحل تهیه فیلم «متری شش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی اظهار کرد: «فعلا مشغول بازی در یک پروژه هالیوودی با بودجهای کلان به نام «Six Underground» به کارگردانی مایکل بی و در کنار بازیگرانی چون رایان رینولدز و ملانی لوران، در رم هستم. سپس در یک فیلم فرانسوی در پاریس بازی خواهم کرد. بعد از آن نیز چند فیلم دیگر که بر حسب انتخاب محقق خواهد شد.»
پمعادی با اشاره به اینکه قصه خوب، معیارش برای پذیرفتن یک پروژه است، بیان کرد: «من باید بتوانم خود را در آن قصه بیابم تا آن را بپذیرم و اینگونه نیست که شعف و اشتیاق خاصی برای بازی در پروژههای خارجی داشته باشم بلکه قصه برایم مهم است. قصههای بسیار خوبی در ترکیه نوشته میشود که چند مورد از آنها را خواندهانم و خودم نیز قصهای برای کارگردانی در ایران و ترکیه نوشتهام.»
معادی که به تازگی جایزه بهترین کارگردانی جشنواره بوغازایچی استانبول را با فیلم «بمب؛ یک عاشقانه» گرفته است، ضمن ابراز خوشحالی از این موضوع گفت: «خیلی خوشحالم که جایزه کارگردانی را کسب کردم. دریافت جایزه در این بخش همیشه دلنشینتر بوده است، چون شامل موارد دیگر نیز میشود.»
این بازیگر ایرانی که در چند فیلم هالیوودی بازی کرده است، درباره واکنش مردم ایران نسبت به حضورش در این عرصه اظهار کرد: «آنان از حضور من در پروژههای خارجی استقبال میکنند ولی نسبت به انتخابها حساس هستند و انتخاب درست، احترام به همراه میآورد که چندین پروژه داخلی و خارجی را به دلیل همین موضوع نپذیرفتهام. خیلی خوشحالم که این احترام وجود دارد و امیدوارم ادامه داشته باشد.»
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تردید لئوناردو دیکاپریو درباره تصاحب هالیوود توسط هوش مصنوعی
- یک چرخش استراتژیک بزرگ؛ نتفلیکس برای خرید برادران وارنر، وارد مذاکرات انحصاری شد
- در هیاتی به ریاست کارگردان سازنده «انگل»؛ پیمان معادی، داور جشنواره مراکش شد
- رونمایی از کتاب «استادان بزرگ بازیگری و شیوههای آموزش آنها» با ترجمه پیمان معادی؛ پاکدل: مادر سینما، کتاب است/ پیروزفر: آموزش بازیگری فقط انتقال تجربه نیست/ معادی: رونمایی این کتاب جذابتر از لحظات روی فرش قرمز فیلمها بود
- کسی برای شهرت، تره هم خُرد نمیکند/ جورج کلونی از بزرگ کردن فرزندانش در هالیوود صرفنظر کرد
- سریالهای جدید پیمان معادی، آیدا پناهنده و حامد عنقا در راه است
- میزبانی سینماها از آثار جدید/ پریناز ایزدیار، پیمان معادی، پژمان جمشیدی و بهرام افشاری این هفته به سینماها میآیند
- اکران «زن و بچه» به تعویق افتاد
- با اعلام آکادمی علوم و هنرهای سینمایی؛ سازندگانِ «در سایه سرو»، روستایی و معادی عضو آکادمی اسکار میشوند
- سید جمال ساداتیان خبر داد: «زن و بچه» تیرماه در ایران اکران میشود
- نشست خبری «زن و بچه» در جشنواره کن؛ روستایی: این فیلم مستقلترین زنِ سینمای من را روایت میکند
- نگاهی به فیلم «بیسر و صدا»؛ ایده خلاقانه، مسیر اشتباه
- در آستانه آغاز اکران؛ پوستر «بیسروصدا» رونمایی شد/ روایتی بیپرده از یک داستان بیسروصدا
- ای مرگ بیا که زندگی کشت مرا؛ سریال «ازازیل» و آغازی بر یک پایان
- فهرست تهیهکنندگان هم عقب افتاد/ تعویق در اعلام نامزدهای اسکار ۲۰۲۵ به دلیل آتشسوزی لسآنجلس
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





