تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۰۹:۳۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 167925

یک بازیگر پیشکسوت گفت: آنچه مسلم است اینکه قطعا پشت پرده انتخاب چند خواننده که در حرفه خودشان هم تعریفی ندارند به عنوان بازیگر نقش اصلی چندین کار، اتفاقاتی می‌افتد که ما نمی‌دانیم، اتفاقاتی که البته قابل حدس هستند، طبیعتا گردش مالی عجیبی آن پشت رقم خورده که کلی بازیگر از من بهتر را کنار گذاشته‌اند تا به اینها نقش بدهند.
به گزارش سینماسینما غلامحسین لطفی‌، درباره انتخاب بازیگران امروز سینما و شبکه نمایش خانگی  گفت: آیا کارگردانان و تهیه کنندگان خودشان نمی‌دانند چه آثار سطحی تحویل مخاطب می‌دهند؟ شاید خودشان را به آن راه زده و سرشان را زیر برف کرده‌اند مگر نه هر کسی با‌اندکی فهم درباره بازیگری می‌داند که برخی از این به اصطلاح بازیگران حرف زدن عادی را هم بلد نیستند.
وی در همین رابطه اضافه کرد: آنچه مسلم است اینکه قطعا پشت پرده انتخاب چند خواننده که در حرفه خودشان هم تعریفی ندارند به عنوان بازیگر نقش اصلی چندین کار اتفاقاتی می‌افتد که ما نمی‌دانیم، اتفاقاتی که البته قابل حدس هستند، طبیعتا گردش مالی عجیبی آن پشت رقم خورده که کلی بازیگر از من بهتر را کنار گذاشته‌اند تا به اینها نقش بدهند. این بازیگر پیشکسوت سینما ادامه داد: من از مسئولین فرهنگی و نهادهای سینمایی مربوطه تعجب می‌کنم که چرا هیچ نظارتی روی این اتفاقات ندارند، مگر می‌شود همه چیز تا این حد بی‌قاعده و بی‌قانون باشد، چرا هیچ مرجع فرهنگی بر چگونگی حضور برخی چهره‌ها در سینما نظارت نمی‌کند که حالا اکثر بازیگران بیکارند و نابازیگران روی صحنه رفته‌اند. لطفی اظهار کرد: روزگاری برای روی صحنه رفتن و یا یک پلان بازی کردن باید سالها تلاش می‌کردید، خون دل می‌خوردید و در آن لحظه این‌قدر ذوق داشتید که نزدیک بود سکته کنید، اما امروز کافی است یک رابطه و یا دوست داشته باشید، کافی است تعداد دنبال‌کنندگان آن بالا باشد، یک شبه از هیچ به بازیگر نقش یک مبدل می‌شوید.
برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها