تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۲۳:۳۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 177722

برنامه چشم انداز که پیگیر مطالبات مردم در حوزه اجرایی شدن قوانین و سییساست های کلان کشوری در حوزه سلامت است، روز دوشنبه ۱۳ تیر ماه به موضوع بیماری های نادر اختصاص دارد.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، سهیلا باقری، تهیه کننده برنامه چشم انداز در این باره توضیح داد: این برنامه چشم اندازی از دریچه سلامت به آینده است که با هدف بررسی سیاست های کلان حوزه سلامت، قوانین و تصمیم گیری های کلان در حوزه بهداشت و درمان از گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت تهیه و روانه آنتن می شود.
موضوعات مطرح شده در این برنامه بخشی از دغدغه های رادیو سلامت در سیاست گذاری سطح کلان مسئولان در همه ابعاد سلامت، محیط زیست، اقتصاد سلامت و … است.
وی ادامه داد: برنامه روز دوشنبه ۱۳ تیر ماه به موضوع سند ملی بیماری های نادر اختصاص دارد و ساز و کار اجرای سند مورد بررسی قرار می گیرد. در این باره مهدی رضایی معاون بیمه و خدمات صحبت خواهد کرد. در این برنامه میزبان تصمیم گیران در سطوح بالای مدیریتی در حوزه بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور خواهیم بود تا پاسخگوی این دغدغه ها بوده و چشم اندازی روشن از آینده به شنوندگان ارائه دهیم.
این برنامه روزهای دوشنبه ساعت ۲۰ از رادیو سلامت پخش می شود. همچنین مخاطبان برنامه در فضای مجازی هم گزیده هایی از برنامه را می توانند ببینند و بشنوند.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها