تهیهکننده فیلم سینمایی «منصور» که با محوریت امیر سرلشکر شهید ستاری تولید شده است، از حذف ۲ شخصیت سیاسی از این فیلم خبر داد.
به گزارش سینماسینما ، جلیل شعبانی، تهیهکننده فیلم سینمایی منصور پیرامون آخرین وضعیت اکران این فیلم گفت: منصور تاکنون با استقبال خوبی در سینماهای سراسر کشور روبهرو بوده است و این نشان میدهد اگر فیلمی در شأن قهرمانان ملی این سرزمین ساخته شود مردم با جان و دل به استقبال آن میروند.
وی در ادامه افزود: این استقبال آن هم در شرایط کرونایی ما را شگفتزده کرد و اغلب سانسها و سینماهایی که منصور در آن در حال اکران است با ظرفیت کامل نمایش داده میشود.
شعبانی با انتقاد از تصمیمات شورای صنفی نمایش گفت: شورای صنفی نمایش در سازمان سینمایی به دلیل اینکه فیلمهای زیادی طی این ۲ سال تولید شده ولی به دلیل تعطیلی چندباره سینماها در کشور فرصت نمایش نیافتهاند، هر هفته چند فیلم را در چرخه اکران قرار میدهد که قطعا این اتفاق برای فیلمهای روی پرده آسیبزاست.
وی افزود: همه فیلمهایی که وارد چرخه نمایش در سینماها میشوند، سالن و سانس میخواهند که با توجه به محدودیت سینماها در کشور فرصت اکران فیلمها کمتر میشود. سازمان سینمایی باید از اکران فلهای آثار در سینماها جلوگیری کند، اگر نه در حق خیلی از آثار اجحاف خواهد شد.
تهیهکننده سینما در ادامه به اکرانهای جانبی «منصور» هم اشاره کرد و گفت: یکی از اتفاقات خوبی که برای فیلم سینمایی منصور در حال رقم خوردن است، نمایش این اثر در شهرهای فاقد سینما، روستاهای دورافتاده، مساجد سراسر کشور و برخی دانشگاههاست که به همت همکاران ما در «عمار یار» در حال انجام است.
شعبانی در بخش دیگری از صحبتهایش درباره شخصیتهای سیاسی فیلم سینمایی منصور و حذف برخی از آنها افزود: در فیلم منصور بعضی شخصیتهایی که تقابلهایی با شهید ستاری دارند، برگرفته از اتفاقات و شخصیتهای واقعی هستند.
وی در ادامه اظهار داشت: کاراکترهایی مثل «مهندس لقمان» و «مهندس حشمتزاده» که به مهندس ترکان و مهندس نعمتزاده اشاره دارند ولی چون حدس میزدیم این سکانسها هم به سرنوشت سکانسهای حذف شده دیگرمان دچار شود، تصمیم گرفتیم این شخصیتها با اسم و گریم دیگری در فیلم حضور داشته باشند.
وطن امروز
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





