تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۵:۰۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 11471

۱۴۵۴۶۲۳۴۷۴۴۶۱_photo_2016-02-05_01-25-18مدیر دبیرخانه جشنواره فیلم فجر تأکید کرد: تعداد کارت‌هایی که برای عوامل فیلم‌ها صادر شده نسبت به سال‌های قبل افزایشی نداشته است.

به گزارش سینماسینما، سیمون سیمونیان در پی حواشی شامگاه ۱۵ بهمن ماه کاخ جشنواره گفت: مسئولیت صدور کارت برای عوامل فیلم‌های راه یافته برعهده دبیرخانه جشنواره بوده است که مطلقا کارت غیر مرتبطی صادر نشده است.

وی افزود: کارت خبرنگاران، عکاسان و منتقدین توسط روابط عمومی صادر شده و برای سایر مهمان‌ها هم توسط تشریفات و مدیر اجرایی تصمیم گیری شده است.

سیمونیان درباره حضور خانواده‌ها خصوصا کودکان در برج میلاد گفت: از طرف دبیرخانه حتی یک کارت هم برای بازیگران نوجوان صادر نشده چه برسد به کودکان و افرادی که ارتباطی با فیلم‌ها ندارند.

به گزارش ایسنا، برج میلاد مقر کاخ جشنواره‌ی فیلم فجر شامگاه گذشته ۱۵ بهمن ماه با ازدحام مخاطب مواجه شد و این پرسش را برای اهالی رسانه بوجود آورد که سینمای ایران در طول سال،چند رسانه تاثیرگذار در روند اخبار و گزارش‌های سینمایی دارد که این تعداد که اتفاقا تعداد زیادی هم نیستند، باید برای تماشای فیلم‌ها در برج میلاد با سختی و چالش مواجه باشند.

همچنین یکی از نکات قابل تامل در این چند روز، ورود بی رویه جمعی از مخاطبان است که بدون کارت و با نظر مستقیم مسوولان کاخ در سانس‌های مختلف وارد برج میلاد می‌شوند که قطعا جزو پیش‌بینی‌های قبلی دست‌اندرکاران جشنواره برای میزبانی در این مکان نبوده است.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها