به گزارش سینماسینما ، کارن همایونفر، آهنگساز عرصه موسیقی فیلم که تاکنون دو بار موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین آهنگسازی در جشنواره فیلم فجر شده، اظهار کرد: ۲۵ سال در سینما حضور داشتم و در ۱۵ دوره کاندید بودم. سیمرغ ها و دیپلم های افتخار را گرفته ام و امسال اصلا به سیمرغ فکر نمی کنم.
وی افزود: موسیقی فیلم «بادیگارد» بسیار سخت بود و به نظرم یکی از بهترین موسیقی هایی که در این سال ها کار کردم موسیقی این فیلم بود. امیدوارم نگاه داوران نگاه تخصصی تری به موسیقی فیلم باشد.
این آهنگساز تصریح کرد: کار با ابراهیم حاتمی کیا برای من بسیار لذت بخش است و هر وقت او بخواهد من هستم، چرا که جدا از محیط کار قلبا این کارگردان را دوست دارم.
وی با اشاره به اینکه هر سال منتظر یک اتفاق ویژه در جشنواره فیلم فجر است، گفت: هر سال منتظرم تا یک ویژگی خاص در جشنواره ببینم اما این اتفاق یا نمی افتد یا انقدر کمرنگ است که نمی شود نام اش را ویژگی گذاشت.
وی اضافه کرد: وجود کاخ مردمی در جشنواره امسال جالب بود و تا حدودی می تواند مردم را به سینما نزدیک کند اما سینما به فیلم خوب نیاز دارد نه اتفاقی خاص در جشنواره فیلم فجر.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- حاتمیکیا چرا ساخت سریال «موسی(ع)» را پذیرفت؟
- از سوی معاون اول رئیس جمهور؛ اعضای شورای سینما منصوب شدند
- مریلا زارعی؛ واقعیترین مهدعلیا
- داوران فصل سوم «عصر جدید» معرفی شدند
- عاشقانهای خام از کارگردانی کاربلد/ نگاهی به سریال «جیران»
- شب حسرت ابراهیم حاتمیکیا و حضور مسعود کیمیایی در موزه سینما
- روز ششم: سفارشی هم میسازی خوبش را بساز! + تلاش برای فرهادی شدنِ یک حاتمیکیا!/ نگاهی به فیلمهای «هِناس» و «شب طلایی»
- ششمین روز چهلمین جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- یک عقبگرد بزرگ/ نگاهی به فیلم «هناس»
- پردیس احمدیه بازیگر سریال «نوبت لیلی» شد
- ادامه فیلمبرداری سریال «نوبت لیلی»/ معرفی عوامل
- رونمایی از مهدعلیا «جیران»/ مریلا زارعی در نقش مادر ناصرالدین شاه
- تصویربرداری سریال تاریخی-عاشقانه «جیران» ادامه دارد
- سینماسینما/ گزارشی از آن چه طی دو روز گذشته بر فیلم «خرس» ساخته خسرو معصومی رفت
- کارن همایونفر موسیقی «روز بلوا» را می سازد
نظرات شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان






Thanks