تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۲:۲۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 153914

مخاطبان سینمای مستند، دانشجویان و دانش‌پژوهان می‌توانند نسخه تصویری کارگاههای آموزشی چهاردهمین جشنواره «سینماحقیقت» را در سایت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مشاهده کنند.
به گزارش سینماسینما به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا، یکی از برنامه‌های مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در سال ۱۴۰۰ توجه به برگزاری برنامه‌های برخط (آنلاین) و تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی است.
برگزاری کارگاههای آموزشی مرتبط با سینمای مستند یکی از بخش‌های پرمخاطب چهاردهمین جشنواره فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» بود. قرار است فیلم این کارگاه‌ها که اغلب آنها قالب پرسش و پاسخ دارند، در سایت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، سایت آپارات و شبکه‌های اجتماعی منتشر شوند تا علاقه‌مندان بتوانند از آنها استفاده کنند.
پیش از این دو فیلم از مجموع ۱۹ کارگاه، در سایت مرکز defc.ir و آپارات منتشر شده است. دوستداران و دانشجویان سینما می‌توانند ویدئوی کارگاه «مستند بازیابی حقیقت» (بیل نیکولز) https://defc.ir/Post/3663/ و «تعریف مستند» (بتسی مک لین) https://defc.ir/Post/3630/ را ببینند. تماشای این کارگاه‌ها در آپارات هم، امکان‌پذیر است.
مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی از ۲۵ فروردین ماه، هر چهارشنبه یک کارگاه از این مجموعه را منتشر کرده و در دسترس دوستداران سینمای مستند قرار خواهد داد.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها