در اولین روز از سی وششمین جشنواره فیلم فجر، ۶ فیلم در ۹ سالن سینما، به سانس فوق العاده رسید.
به گزارش سینماسینما، در پردیس سینمایی آزادی فیلمهای «مصادره»، «بمب، یک عاشقانه»، «جاده قدیم»، «لاتاری» و «چهارراه استانبول»، در پردیس سینمایی چارسو «چهارراه استانبول»، در پردیس سینمایی مگامال «بمب، یک عاشقانه»، در پردیس سینمایی کورش «به وقت شام» و در سینما استقلال فیلم «مصادره»، با استقبال مخاطبان روبرو شد و به سانس فوق العاده رسید.
به گفته محمدرضا فرجی، مدیر امور سینماهای جشنواره، رسیدن این تعداد فیلم به سانس فوق العاده، در روز اول، یک رکورد در جشنواره فیلم فجر محسوب می شود. همچنین اکران فیلم های جشنواره در روز اول، بدون صندلی خالی انجام شده است.
برچسبها: سی و ششمین جشنواره فیلم فجر, سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر, لاتاری, ماهورا, محمدرضا فرجی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- با حکم رئیس سازمان سینمایی؛ فرجی مدیرکل دفتر توسعه فناوری سینمایی و سمعی بصری شد
- دو انتصاب تازه در سازمان سینمایی
- مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی: «قاتل و وحشی» تقاضای پروانه نمایش نداده است
- مدیرکل دفتر نظارت برعرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی: فیلم «چپ، راست» برای نمایش عمومی نیاز به اصلاح دارد
- احتمال پایان محدودیتهای کرونایی سینماها قوت گرفت
- جزئیات حمایت سازمان سینمایی از فیلمهای اکران نوروز ۱۴۰۰
- جزییات طرح حمایتی سازمان سینمایی برای بازگشایی سینماها
- سازمان سینمایی: اشخاص حقیقی سهمی در«سمفا» ندارند
- چرا سینماهای «آستارا» و «شکوفه» از لیست سینماهای مردمی جشنواره فجر حذف شدند؟
- محمدرضا فرجی خبر داد؛ افتتاح ۷ پروژه سینمایی جدید در پایتخت
- محمدحسینمهدویان: دیگر فیلم سیاسی نمیسازم/ باید سینمای موردعلاقهام را نجات دهم
- فیلمهایی که به سانس ویژه رسیدند/ رقابت نزدیک روستایی و مهدویان
- پرمخاطبترین فیلمهای «فجر۳۷»/ سینماهایی که رکورددار شدند
- زمان اعلام سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر مشخص شد
- اعتراض تهیهکننده «جاده قدیم» نتیجه داد/ اولتیماتوم داروغهزاده برای رسیدگی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش





