در حالی که قرار بود پس از ۱۶ سال بار دیگر نقشآفرینان سریال «فرندز» یا «دوستان» در یک برنامه ویژه دور هم جمع شوند، ویروس کرونا مانع این کار شد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، عوامل سریال «فرندز» به نظر میرسد باید هنوز منتظر باشند تا یک برنامه جدید را روی آنتن ببرند.
فیلمبرداری پروژه بیعنوان «فرندز» که گفته شده بود بدون فیلمنامه جلوی دوربین میرود و قرار بود برای شبکه HBO Max ساخته شود، به دنبال شیوع ویروس کرونا تا اوایل ماه می (اردیبهشت) به تاخیر افتاد.
وارنر برادرز تلویژن و اچبیاو مکس از ادای توضیحی در این باره خودداری کردهاند.
گردهمایی بازیگران فرندز ماهها مطرح بود اما سازندگان آن ساخت آن را به طور رسمی در ماه فوریه (بهمن) اعلام کرده بودند.
برای ساخت این برنامه از «فرندز» قرار است جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، لیزا کودرو، مت لبلانک، متیو پری و دیوید شویمر بار دیگر گرد هم آیند. این برنامه بیفیلمنامه در صحنه مکان اصلی ساخت «دوستان» در استودیو برادران وارنرز در بوربانک شکل میگیرد.
همزمان با آن قرار بود ۱۰ فصل «فرندز» نیز در اچبیاو مکس به صورت استریم در دسترس علاقهمندان قرار بگیرد. در حالی که قرار است این شبکه در ماه می کار خود را آغاز کند، شاید هنوز این برنامه ویژه بتواند به برنامههای این شبکه برسد.
وارنر برادرز بیش از ۴۰۰ میلیون دلار پرداخت کرد تا حقوق این سریال را به دست آورد. پیشتر نتفلیکس این سریال را پخش و مخاطبان زیادی هم برای آن کسب کرد.
بن وینستون کارگردانی این برنامه ویژه را انجام میدهد و در کنار وی مارتا کافمن، دیوید کرین و کوین برایت تهیهکنندگان اجرایی پروژه خواهند بود.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- کتاب خاطرات متیو پری پرفروشترین کتاب آمازون شد
- واکنش بازیگران «فرندز» به مرگ متیو پری/ بامزهترین شخصیت سریال بود
- فوت بازیگر «فرندز»/ متیو پری درگذشت
- افزایش مرگ چهرههای مشهور؛ در چین چه خبر است؟
- لغو یک جشنواره سینمایی به دلیل شیوع دوباره کرونا/ جشنواره شانگهای در سال ۲۰۲۳ برگزار میشود
- کاهش پروتکلهای بهداشتی؛ جشنواره کن بدون ماسک و تست کرونا برگزار میشود
- سالنهای سینما و تئاتر با ۸۵.۷۱ درصد بیشترین رعایت پروتکل ها را داشته اند
- خبرنگارانی که سال ۱۴۰۰ آخرین برگ دفتر زندگانیشان شد
- دبیر شورای صنفی نمایش: منتظر نظر سازمان سینمایی برای اکران در نوروز هستیم
- کرونا، سینما و جشنوارهای با حاشیههای بی پایان
- تست کرونای گروههای «تئاتر فجر» قبل از اجرا/ حذفی که جایگزین ندارد
- واکنش عربها به خبر حذف سریال «فرندز» از نتفلیکس/ حقه تبلیغاتی یا تاکتیک حفظ مخاطب؟
- رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ : مدیریت ورزشگاه در حضور تماشاگران سختتر از مدیریت سینما است!
- گفتوگو با داوود موثقی/ اگر سیاستگذاران ما دغدغه فرهنگ داشتند شدت رکود در سینما در این حد نبود
- فعالیت سینماها به حالت عادی بازمیگردد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»





