در حالی که طرفداران بیشمار تئاتر در خانه گیر کردهاند و قادر به حضور در اجراهای زنده در مکانهای سنتی اجرای تئاتر نیستند، نمایش آنلاین تئاتر موزیکال «غرور و تعصب» با اقبال روبه رو شد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از گاردین، بیش از ۱۶۰ هزار نفر از ۱۴ کشور مختلف به تماشای نمایش «غرور و تعصب» به صورت آنلاین نشستند.
این تماشاگران در دوران شیوع کرونا از کشورهای مختلف از جمله آمریکا، ایتالیا، سنگاپور، استرالیا، آلمان و انگلستان روز ۱۰ آوریل نمایش آنلاین رایگان این اجرا را تماشا کردند. در مقایسه باید گفت یک سالن تئاتر برادوی ۱۲۵۰ صندلی دارد.
«استریمینگ موزیکال» که نمایش آنلاین این موزیکال را برعهده داشت این امکان را فراهم آورد که جمعه شب و شنبه در سه نوبت این نمایش استریم شود و علاقهمندان از گوشه و کنار جهان بتوانند آن را رایگان تماشا کنند.
افتتاحیه این رویداد به صورت آنلاین به میزبانی لورا اوسنس نامزد ۲ جایزه تونی برگزار شد.
متن این نمایش توسط پل گوردون نامزد جایزه تونی نوشته شده و کارگردانی آن توسط رابرت کلی و طراحی حرکات موزون آن توسط دوتی لستر وایت انجام شده است.
نمایش «غرور و تعصب؛ موزیکال» در حین اجرا در پائولو آلتو در سیلیکون ولی فیلمبرداری شده بود. این نمایش اولین بار ۴ دسامبر ۲۰۱۹ روی صحنه رفته بود و تا ۴ ژانویه ۲۰۲۰ با شکستن رکورد در گیشه، به کار خود پایان داد.
قرار است یک نمایش موزیکال دیگر با عنوان «با هری ازدواج کن» نیز در یکی ۲ هفته آینده به صورت آنلاین نمایش داده شود. این نمایش سال ۲۰۱۷ در برادوی روی صحنه رفت و از آن یک نسخه تصویری نیز تهیه شد. این نمایش موزیکال درباره هری کوچک است و پدرش که با هم در رستورانی در یک دهکده شرقی کار میکنند و شری یک کارآفرین مشتاق هم کار آنها را دنبال میکند. متن این کمدی موزیکال را جنیفر آر. منوچهریان نوشته است.
هم «غرور و تعصب» و هم «با هری ازدواج کن» توسط تام پالوم برای استریم کردن نمایشهای موزیکال تهیه شدهاند.
این سرویس استریم اقتباس پل گوردون از «اما» نوشته جین آستین را نیز در دسترس مخاطبانش قرار میدهد.

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نگاهی به انیمیشن کوتاه «در سایه سرو»/ پیرمرد و دریا
- دربارهی فاجعه گزارش جواد خیابانی در دربی پایتخت
- «تیغ و ابریشم»/ نگاهی به سریال «ستایش»؛ لطفا به شعور مخاطب رحم کنید!
- برندگان اسکار ۲۰۲۵ اعلام شد/ انیمیشن ایرانی جایزه اسکار گرفت
آخرین ها
- نقد «ژن زامبی»، زندگیِ از دسترفته
- ایدههای تازه برای فیلمسازی با بودجههای کم
- سعید آقاخانی و مهدی حسینینیا مقابل دوربین بهنام بهزادی میروند
- در آستانه اکران؛ تیزر و پوستر «کوکتل مولوتف» رونمایی شد
- تاثیر جالب برنامه اکنون سروش صحت بر رونق بازار کتاب
- استیج ۱۴ میزبان آثار تانیا پاکزاد میشود
- با پیشتازی نمایش موزیکال «ویولنزن روی بام»؛ نامزدهای جوایز تئاتر اولیویه معرفی شدند
- آخرین وضعیت انتشار سریال «تاسیان»
- نمایش «پیوتر اوهه»؛ سیلی نهایی بر صورت مخاطب
- کانون پرورش فکری جزییاتی از تولید انیمیشن برنده اسکار اعلام کرد
- کارگردان «ماریا» اثر جدیدش را جلوی دوربین میبرد
- ثبت یک رکورد جدید؛ Ne Zha۲ اولین انیمیشن دو میلیارد دلاری تاریخ شد
- درآمد ۲۲ هزار میلیاردی اپراتورهای اینترنتی از محل پلتفرمها
- ساخت فیلم، با دست خالی و ذهنی پر از تصویر/ یادداشت امید نجوان به بهانهی آغاز اکران آنلاین «ساموئل خاچیکیان؛ یک گفتوگو»
- نتفلیکس «صد سال تنهایی» را وفادارانه و شیوا اقتباس کرده است
- رونمایی از نشان، هویت بصری و برنامههای جدید «شبکه کتاب»
- بازگشت پیمان خازنی با «مرگ شیرین»
- نمایش فیلم کوتاه «voice» در جشنواره فیلم تصویر
- پیامهایی برای موفقیت انیمیشن ایرانی در اسکار
- آتش زنده کامکارها در شب زمستانی تهران
- معرفی برگزیدگان سیزدهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران/ شبی برای تجلیل از سعید پورصمیمی و مهدی جعفری
- کنسرت ارکسترال کامکارها / گزارش تصویری
- فرش قرمز اسکار نود و هفتم / گزارش تصویری
- به بهانه گزارش دربی توسط جواد خیابانی/ بودن یا نبودن، مسئله این است
- مراسم نود و هفتمین دوره جوایز سینمایی اسکار / گزارش تصویری
- لحظه اعلام نام انیمیشن ایرانی در اسکار ۲۰۲۵
- نگاهی به فیلم «ذرهای آرامش»/ جهان در انتظار خشکسالی
- برندگان اسکار ۲۰۲۵ اعلام شد/ انیمیشن ایرانی جایزه اسکار گرفت
- حقایقی درباره فیلم درباره الی
- نامزدهای اسکار و تصاویرشان/ در آستانه جایزه اسکار نود و هفتم