در حالی که طرفداران بیشمار تئاتر در خانه گیر کردهاند و قادر به حضور در اجراهای زنده در مکانهای سنتی اجرای تئاتر نیستند، نمایش آنلاین تئاتر موزیکال «غرور و تعصب» با اقبال روبه رو شد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از گاردین، بیش از ۱۶۰ هزار نفر از ۱۴ کشور مختلف به تماشای نمایش «غرور و تعصب» به صورت آنلاین نشستند.
این تماشاگران در دوران شیوع کرونا از کشورهای مختلف از جمله آمریکا، ایتالیا، سنگاپور، استرالیا، آلمان و انگلستان روز ۱۰ آوریل نمایش آنلاین رایگان این اجرا را تماشا کردند. در مقایسه باید گفت یک سالن تئاتر برادوی ۱۲۵۰ صندلی دارد.
«استریمینگ موزیکال» که نمایش آنلاین این موزیکال را برعهده داشت این امکان را فراهم آورد که جمعه شب و شنبه در سه نوبت این نمایش استریم شود و علاقهمندان از گوشه و کنار جهان بتوانند آن را رایگان تماشا کنند.
افتتاحیه این رویداد به صورت آنلاین به میزبانی لورا اوسنس نامزد ۲ جایزه تونی برگزار شد.
متن این نمایش توسط پل گوردون نامزد جایزه تونی نوشته شده و کارگردانی آن توسط رابرت کلی و طراحی حرکات موزون آن توسط دوتی لستر وایت انجام شده است.
نمایش «غرور و تعصب؛ موزیکال» در حین اجرا در پائولو آلتو در سیلیکون ولی فیلمبرداری شده بود. این نمایش اولین بار ۴ دسامبر ۲۰۱۹ روی صحنه رفته بود و تا ۴ ژانویه ۲۰۲۰ با شکستن رکورد در گیشه، به کار خود پایان داد.
قرار است یک نمایش موزیکال دیگر با عنوان «با هری ازدواج کن» نیز در یکی ۲ هفته آینده به صورت آنلاین نمایش داده شود. این نمایش سال ۲۰۱۷ در برادوی روی صحنه رفت و از آن یک نسخه تصویری نیز تهیه شد. این نمایش موزیکال درباره هری کوچک است و پدرش که با هم در رستورانی در یک دهکده شرقی کار میکنند و شری یک کارآفرین مشتاق هم کار آنها را دنبال میکند. متن این کمدی موزیکال را جنیفر آر. منوچهریان نوشته است.
هم «غرور و تعصب» و هم «با هری ازدواج کن» توسط تام پالوم برای استریم کردن نمایشهای موزیکال تهیه شدهاند.
این سرویس استریم اقتباس پل گوردون از «اما» نوشته جین آستین را نیز در دسترس مخاطبانش قرار میدهد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





