تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۰:۲۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 85531

سومین قسمت از فیلم ترسناک «آنابل» در دستور ساخت کمپانی «نیولاین» قرار گرفت.

به گزارش سینماسینما، کمپانی نیولاین قصد دارد تا ادامه فیلم‌های ترسناک خود را با ساخت سومین قسمت «آنابل» پی بگیرد.

«آنابل ۳» قرار است ۳ جولای ۲۰۱۹ راهی سینماها شود.

گری دوبرمن که نویسنده فیلمنامه دو قسمت قبلی فیلم این عروسک ترسناک است، با قسمت سوم این فیلم، نخستین تجربه کارگردانی خود را نیز انجام می‌دهد. او فیلمنامه این قسمت را نیز نوشته است.

۴ فیلم از مجموعه فیلم‌های ترسناک در دنیای «احضار روح» که شامل دو قسمت قبلی «آنابل» هم می‌شود، بیش از ۱.۱ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده است. پنجمین فیلم از این مجموعه با عنوان «راهبه» قرار است ۷ سپتامبر ۲۰۱۸ اکران شود.

دوبرمن فیلمنامه «راهبه» را با همکاری جیمز ون از تهیه کنندگان فیلم نوشته است. وی در عین حال یکی از سه نویسنده فیلم پرفروش ترسناک «آن» است و قسمت دوم آن را که با عنوان «آن: فصل ۲» اکران می‌شود نیز می‌نویسد.

جان آر.لونتی فیلم نخست «آنابل» را کارگردانی کرد که فیلمی مرتبط با «احضار روح» در سال ۲۰۱۳ بود. دیوید اف سندبرگ نیز فیلم دیگر آنابل با عنوان «آنابل: مخلوق» را کارگردانی کرد که داستانش پیش از فیلم «آنابل» اصلی است و داستان یک عروسک ساز وهمسرش را روایت می‌کند که پس از دست دادن دختر کوچکشان در خانه خود از یک راهبه و چند دختر یک یتیم‌خانه پذیرایی می‌کنند ولی آنابل که مخلوقی تسخیرشده است زندگی آنها را به هم می‌ریزد.

این فیلم‌ها که با بودجه پایین ساخته شده‌اند با استقبال زیاد مخاطبان در سراسر جهان روبه رو شده‌اند و «آنابل» ۲۵۷ میلیون دلار و «آنابل: مخلوق» ۳۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.

از این مجموعه به ترتیب «احضار روح» در سال ۲۰۱۳ با بازی ورا فارمیگا و پاتریک ویلسون، «آنابل» درباره عروسکی روح‌زده در سال ۲۰۱۴، «احضار روح ۲» در سال ۲۰۱۶، داستان دوم «آنابل» با عنوان «آنابل: مخلوق» در سال گذشته ساخته شده‌اند.

جیمز ون و پتیر سفران تهیه کننده هر چهار فیلم این مجموعه هستند و ون کارگردانی دو قسمت از این فیلم‌ها را انجام داده است. این دو همچنین قرار است «احضار روح ۳» رابسازند.

برای ساخت «احضار ۳» دیوید لزلی جانسون برای نوشتن فیلمنامه قرارداد امضا کرده و جیمز وان در کمپانی تهیه اتمیک مانستر در کنار پیتر سفران به عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارد.

یک فیلم دیگر از این مجموعه نیز با عنوان «مرد خمیده» قرار است بر مبنای شخصیتی که در «احضار روح ۲» ظاهر شد، ساخته شود.

«نیو لاین» کمپانی سازنده «ارباب حلقه‌ها» در دهه ۲۰۰۰ است.

منبع: مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها