مدیر شبکه سه در سخنانی کنایهآمیز درباره پرویز پرستویی گفت که سلبریتی پرمدعا که تلویزیون را تحریم میکند ولی پای آن اشک میریزد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از خبرگزاری صبا، علی فروغی گفت: کدام مجموعه را در کشور میشناسید که لبیکی این چنین رسا، به ندای جوانگرایی رهبری در میانهی میدان سر داده باشد؟ حالا این روزها آنهایی که باد در گلو انداخته و آروغ روشنفکری نشخوار میکردند که «مگر کسی هم دیگر این تلویزیون را میبیند؟» به جرگه معترضین بالا تا پائین برنامههای رسانهی ملی از نخستین دقایق بامدادی تا واپسین ثانیههای شامگاه پیوستهاند و همچنان با ژست«ندیدن»، گاه در مورد فلان میان برنامه یک دقیقهای در فلان برنامه در فلان شبکهی نوپا و تخصصی مقالهها مینویسند و توئیتها میزنند و جیغهای بنفش میکشند.
شاهد مثال، همان سلبریتی پرمدعا و منتقدی که با کلی سروصدا در صفحه اینستاگرامش شب عیدی به بهانهای نسخه تحریم صداوسیما و شبکه «رادیکالِ سه» را میپیچد و به فاصله یک ماه و نیم، در همان صفحه اینستاگرام طاقت نمیآورد و میگوید هر شب ماه مبارک رمضان پای سریال همان شبکه رادیکال و همان صداوسیما اشک میریزد!
پس از آن پرویز پرستویی در صفحه اینستاگرامش پاسخ تندی خطاب به فروغی به این شرح داد:
علی فروغی
متولد ۱۳۶۷
مدیر شبکه ۳ سیما
پسر باجناق…
اولا،بنده اعلام کردم تلویزیون حق نداره حتی مرگ من و زیرنویس بره. دوما،من نگفتم تلویزیون تماشا نخواهم کرد. سوما،مگه صدا و سیما ملک شخصی یا ارث پدری شماست؟
راحتت کنم،بنده همه شبکه های ایرانی و غیر ایرانی رو نگاه میکنم،تمام اخبارهای داخلی و خارجی رو دنبال میکنم،چون کار من ایجاب میکنه ،خوب ببینم،خوب بشنوم،وخوب بخونم.
اگر بنده اعلام کردم به تلویزیون نخواهم آمد،بخاطر بی کفایتی امثال شماست.
تا زمانیکه صداو سیمای ملی، مدیرانی چون شما (البته شخص شما کوچکتر از آنی هستید ،که من بخاطرش تصمیم بگیرم) داشته باشد،تلویزیون همین خواهد بود که هست. (البته منهای بعضی از عزیزانی که صادقانه کار میکنند).
آخه شما باچه تجربه و تخصصی مدیر شبکه تلویزیونی شدید؟ فقط چون من آنم که رستم بود پهلوان؟بعد حالا چی شده مرده چوب میزنید؟
من یکسال پیش یک حرفی زدم،وپای حرفم هم ایستادم.وهر زمانی هم که تشخیص بدم که مدیران کاردان وبا صلاحیتی بر سکان صداو سیما نشسته اند، به تلویزیون برمیگردم،آنهم به عشق مردم،چون صداو سیما متعلق به مردمه.
تلویزیون من و بزرگ نکرده ،بلکه من و امثال من تلویزیون و بزرگ کردیم،ومدیران فقط پزش و دادن ،حداقل در بخش هنر های نمایشی مثل: سریال رعنا،امام علی،آپارتمان،آوای فاخته،زیر تیغ،آشپزباشی.
مثلا سریال زیرتیغ ،چه بلحاظ معنوی و مادی ،کم وجهه ای برای تلویزیون داشت؟یا سریال آشپزباشی که هزینه ۱۶ ماه تولیدش یک میلیاردو ششصدو…تومان بود،فقط ۵۰ میلیارد تومان از طریق باکس بازرگانی صاحب درآمد شد و ما بزور دستمزدمان را گرفتیم.
ولی الان در آمد صداو سیما از کجاست؟ جز،*+#؟
علی فروغی ،شما هنوز جوانید،تازه ۳۱ بهارو گذروندید،من باتجربه ۶۴ سال زندگی و ۵۰ سال بازیگری و ۱۰ سال سابقه قضایی ،بهتون میگم ،این میزها و سمت ها ،مدیریت ها ماندگار نخواهد بود.
چرا که پشت میزی که شما نشستید ،قبل از شما هم کس دیگری بوده و بعد از شما هم کس دیگری خواهد آمد.
پس بهتره خدارو شکر کنی و سرت و بندازی پایین واز سفره ای که برات پهن شده،بدون اینکه سرت و بالا بیاری، خوب تغذیه کن و توبرهات و برای چند صباح دیگه پر کن…
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





