سامان احتشامی به همراه عمران فروزش در رشت به دیدار دوستدارانشان میروند.
به گزارش سینماسینما، سامان احتشامی نوازنده زبردست پیانو پس از ۵ شب اجرای موفق در تالار رودکی تهران، اینبار تور کنسرتهایش را از شهر رشت آغاز میکند.
او به همراه عِمران فروزش(نوازنده تنبک) ۳۱ خرداد ماه ساعت ۳۰: ۲۱ در تالار مرکزی شهر رشت روی صحنه میروند.
سامان احتشامی درباره کنسرتش در رشت اظهار کرد: یکی از دلایلی که دلم میخواست در رشت کنسرت داشته باشم، این بود که اولین هنرستان موسیقی کشور در این شهر افتتاح شدهاست و مردمانی با فرهنگ و اصیل دارد.
وی در ادامه افزود: به زودی تاریخ و مکان اجراهای دیگر را نیز اعلام خواهم کرد. اولویتم این است تا کنسرتهای گوناگونی در استانهای مختلف کشور برای هموطنان عزیزم داشته باشم.
قطعات رپرتوار این کنسرتها ترکیبی از محبوبترین ساختههای همایون خرم، سامان احتشامی و… است و در کنار آن آثار دیگری متناسب با حال و هوای هر شهر نواخته خواهد شد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- علیرضا قربانی در دبی و بوشهر روی صحنه میرود
- علیرضا قربانی «ایرانم» را در جنوب ایران میخواند
- تورکنسرت «ایرانم» علیرضا قربانی در یزد
- فرهنگ و هنر زیر تیغ شهرداری تهران!
- ماجرای نافرجام یک کنسرت خیابانی/ شهرداری تهران آرزوی همایون را دفن کرد
- نغمهای نواخته نشد، اما طوفان معنا آفرید
- یک اتفاق تاریخی که نیفتاد؛ لغو کنسرت شجریان در میدان آزادی/ زاکانی از برگزاری در ورزشگاه آزادی خبر داد
- توضیح دفتر موسیقی وزارت فرهنگ درباره اسامی منتشر شده اجراهای خیابانی میدان آزادی
- کنسرت رایگان همایون شجریان در میدان آزادی
- بازگشت علیرضا قربانی با «ایرانم»
- علیرضا قربانی: غمِ «الهه دختر سرزمینمان» داغدارمان کرد
- محمدرضا ظریف، کنسرتش را به خلیج فارس تقدیم کرد
- آغاز تورکنسرت «ایرانم»؛ علیرضا قربانی: هرچه افتخار است برای مردم ایران است
- علیرضا قربانی با کنسرت «ایرانم» از ۴ خرداد روی صحنه میآید
- کامکارها ۱۲ اسفند روی صحنه میروند
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





