پیرو اتفاقاتی که برای عموهای فیتیلهای پس از اشتباه ناخواستهشان در یکی از قسمتهای این برنامه رخ داد، دوشنبه (۳۰ آذر) جلسهای در مجلس شورای اسلامی با حضور عموهای فیتیلهای و تهیهکننده این برنامه برگزار شد.
این عموی فیتیلهای با طرح این پرسش که «بعد از ۲۴ سال کار و تلاش، وقتی چنین اتفاقی میافتد، چه کسانی حامی یک هنرمند میشوند؟» گفت: دلشکستیمان از این است در جامعهای که زندگی میکنیم، کسی حامی هنرمندان نیست؛ ولی اغلب مردم حتی دوستان آذری زبان مدافع ما بودند.
او دربارهی نتیجه این جلسه بیان کرد: برای ما فارغ از نتیجه، مهم این بود که بتوانیم به عنوان هنرمند نظرمان را به دوستانمان در مجلس بگوییم؛ اینکه ما سالهای سال است زحمت کشیدیم و هیچ هدف سیاسی را دنبال نمیکردیم.
مسلمی با بیان اینکه اتفاقی که افتاد در واقع یک جریان سیاسی بود، توضیح داد: سعی کردیم در جهت برقراری امنیت در کشورمان عمل کنیم و به همین منظور از مردم خواستیم تا به دفاع از ما واکنش نشان ندهند.
او در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال دارد باز هم به تلویزیون بیایند، گقت: فعلاً مشخص نیست چه اتفاقی قرار است بیفتد و چه تصمیمی گرفته خواهد شد؛ ولی ما کمی رنجیده خاطر هستیم و اگر برای برگشتمان شرایط خوبی برقرار نباشد، دوست نداریم برگردیم. شرایط باید به گونهای باشد که شأن و منزلت همه آدمها حفظ شود. ما گروه سیاسی نبودیم و همیشه خدمتگزار مردم بودیم.
این هنرمند در پایان سخنانش با بیان اینکه کسانی که باعث وقوع این جریان شدند، در واقع بچهها را محروم کردند، متذکر شد: با توجه به این که پیشنهادات خیلی زیادی از شبکههای مختلف داریم و به راحتی میتوانیم در کشورهای مختلف کار کنیم، کشور خودمان را ترجیح میدهیم؛ ولی شرایط باید مهیا باشد و شأن و منزلت هنرمندان و نه فقط عموهای فیتیلهای حفظ شود.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- صداوسیما نباید سلیقهای برخورد کند / توضیحات محمد مسلمی درباره حواشی برنامه “خوش و بش”
- بازگشت فیتیلهایها با یک مجموعه جدید به تلویزیون + عکس
- عموهای فیتیلهای با «دوقلوها» به تلویزیون میآیند
- «فیتیله» به شبکه مجازی میرود/ احتمال اجرای نوروزی در تلویزیون
- فیتیلهایها با مجلس جلسه گذاشتند/ دنبال ارتقای برنامهایم
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





