مجید مظفری گفت: من گلهای ندارم اما کارگردانان جوان کمتر به بازیگران میانسال توجه میکنند.
به گزارش سینماسینما، مجید مظفری بازیگر مطرح سینما و تلویزیون در خصوص وضعیت جایگاه بازیگران میانسال در سینما گفت: من گلهای ندارم اما این که به بازیگران میانسال نقش نمی دهند درست است و کم تر به بازیگران میانسال توجه می شود، اما آن چه که مهم است که اگر به من بگویند دوست دارم با کدام کارگردان کار کنم می گویم با هیچ کدام حتی اگر به من بگویند با کدام کارگردان دنیا کار کنی باز هم می گویم هیچ کدام به این دلیل که یک بازیگر باید موقعیت خود را چنان بوجود بیاورد که همیشه حضور داشته باشد تا کارگردانان دوست داشته باشند که با بازیگر میانسال کار کنند.
او افزود: در حال حاضر جوانان کارگردان خوبی داریم اگر آنها از من استفاده نمی کنند من از آنها گله ندارم شاید این مشکل من است که خودم را پنهان کرده ام منظور این است که من و امثال من باید تلاش کنیم به روز باشیم ورزش کنیم روی صحنه برویم و حضور خود را ثابت کنیم تا کارگردانان جوان دوست داشته باشند که با من کار کنند.
بازیگر فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» تصریح کرد: متاسفانه امروز کارگردان جوان امروز به بازیگران میانسال کم تر می پردازند، من معتقدم در دنیا سینما، سینمای میانسال است، نه اینکه سینمای جوانان نباشد اما رویکرد اصلی سینما در دنیا به اعتقاد من سینمای میانسال ها است و حیف است که از بازیگران میانسال در سینما استفاده نشود چرا که مطمئنا می توان از تجربیاتشان استفاده کرد چرا که حضورشان باعث نوستالژی برای مخاطبان می شود.
منبع: میزان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بنیاد ایرانشناسی برگزار میکند؛ نشست تخصصی روایت وطن در سینمای ایران
- بازیگران سریال «از یاد رفته» معرفی شدند
- امروز، روز ملی سینما نیست!
- فروختن روح به شیطان/ درباره یک مثلا پاپاراتزی
- چاقوکشی برای رسیدن به حق!/ درباره لزوم فاصلهگذاری بین هنرمند و انسان خوب
- سینمای ایران از نفس افتاده است
- از تاریکی گفتن موجب روشنایی نمیشود/ سینمای ایران نیازمند فیلمهایی است با تم امید و جسارت
- «کوچه ژاپنیها» به نیمه رسید
- راما قویدل: با اعتراض غیرمنطقی مانع ساخت سریال درباره اقوام نشویم
- صریح با مجید مظفری درباره پولهای کثیف و باندبازی در سینما
- چرا سیاهنمایی کارِ سینمای ایران نیست
- سریال «ایلدا» به زودی روی آنتن میرود
- گفتوگو با مجید مظفری/ امروزه ویلا جای کاباره را در فیلمها گرفته است
- سینمای ایران به هوای تازه نیاز دارد
- استقبال تماشاگران و منتقدین از یلدا در جشنواره ساندنس
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶





