
به گزارش سینماسینما، مجید مظفری بازیگر مطرح سینما و تلویزیون در خصوص وضعیت جایگاه بازیگران میانسال در سینما گفت: من گلهای ندارم اما این که به بازیگران میانسال نقش نمی دهند درست است و کم تر به بازیگران میانسال توجه می شود، اما آن چه که مهم است که اگر به من بگویند دوست دارم با کدام کارگردان کار کنم می گویم با هیچ کدام حتی اگر به من بگویند با کدام کارگردان دنیا کار کنی باز هم می گویم هیچ کدام به این دلیل که یک بازیگر باید موقعیت خود را چنان بوجود بیاورد که همیشه حضور داشته باشد تا کارگردانان دوست داشته باشند که با بازیگر میانسال کار کنند.
او افزود: در حال حاضر جوانان کارگردان خوبی داریم اگر آنها از من استفاده نمی کنند من از آنها گله ندارم شاید این مشکل من است که خودم را پنهان کرده ام منظور این است که من و امثال من باید تلاش کنیم به روز باشیم ورزش کنیم روی صحنه برویم و حضور خود را ثابت کنیم تا کارگردانان جوان دوست داشته باشند که با من کار کنند.
بازیگر فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» تصریح کرد: متاسفانه امروز کارگردان جوان امروز به بازیگران میانسال کم تر می پردازند، من معتقدم در دنیا سینما، سینمای میانسال است، نه اینکه سینمای جوانان نباشد اما رویکرد اصلی سینما در دنیا به اعتقاد من سینمای میانسال ها است و حیف است که از بازیگران میانسال در سینما استفاده نشود چرا که مطمئنا می توان از تجربیاتشان استفاده کرد چرا که حضورشان باعث نوستالژی برای مخاطبان می شود.
منبع: میزان

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- امروز، روز ملی سینما نیست!
- فروختن روح به شیطان/ درباره یک مثلا پاپاراتزی
- چاقوکشی برای رسیدن به حق!/ درباره لزوم فاصلهگذاری بین هنرمند و انسان خوب
- سینمای ایران از نفس افتاده است
- از تاریکی گفتن موجب روشنایی نمیشود/ سینمای ایران نیازمند فیلمهایی است با تم امید و جسارت
- «کوچه ژاپنیها» به نیمه رسید
- راما قویدل: با اعتراض غیرمنطقی مانع ساخت سریال درباره اقوام نشویم
- صریح با مجید مظفری درباره پولهای کثیف و باندبازی در سینما
- چرا سیاهنمایی کارِ سینمای ایران نیست
- سریال «ایلدا» به زودی روی آنتن میرود
- گفتوگو با مجید مظفری/ امروزه ویلا جای کاباره را در فیلمها گرفته است
- سینمای ایران به هوای تازه نیاز دارد
- استقبال تماشاگران و منتقدین از یلدا در جشنواره ساندنس
- سالار عقیلی و مجید مظفری در جمع سرخپوشان / گزارش تصویری
- نکتههای گمشده سینمای ایران/ اهمیت دکور در سینمای دهه ۳۰ + ویدئو
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- فوت بازیگر آمریکایی؛ ریچارد چمبرلین درگذشت
- بزرگداشت رخشان بنیاعتماد برگزار شد
- نگاهی به فیلم عزیز؛ فیلمی قابل احترام
- عیدی ویژه همراه اول بهمناسبت عید فطر
- پرفروشهای سینما در هفته اول نوروز/ هیچ کدام از فیلمهای نوروزی، یک میلیون تماشاگر نداشتند
- آکادمی اسکار عذرخواهی کرد
- «میراث» در جشنواره هاتداکس رقابت میکند
- تازهترین ساخته هادی محقق به چین میرود/ اولین حضور جهانی «دِرنو» در جشنواره پکن
- یک جایزه برای آیدا پناهنده؛ جشنواره فرانسوی به «در انتهای شب» جایزه داد
- یک واکنش دیرهنگام؛ بیانیه آکادمی داوری در پی خشونت علیه برنده اسکار
- پس از ۴ دهه برگزاری در یوتا؛ جشنواره ساندنس به کلرادو میرود
- فرشته سقوط کرده/ نگاهی به فیلمنامه «هیات منصفه شماره ۲» با بررسی عناصر مشترک درامهای دادگاهی
- «داستان سلیمان»؛ یک داستان واقعی از هزاران پناهجوی جهان
- «یک نبرد پس از دیگریِ» دیکاپریو کوتاهتر شد!
- یک عشق بی رحم،مجازات اعدام را در بریتانیا لغو کرد
- اکران آنلاین «زودپز» در شبکه نمایش خانگی
- نتفلیکس با «صد سال تنهایی» به یک رمان کلاسیک «غیرقابلاقتباس» جان میبخشد
- «ذهن زیبا»؛ اتفاقی زیبا در تلویزیون
- اسرائیل، کارگردان برنده اسکار را بازداشت کرد
- یک جایزه برای مجری اسکار؛ کونان اوبراین، جایزه مارک تواین را گرفت
- برای دستاوردهای یک دهه فعالیت حرفهای؛ بالاترین تجلیل سینمایی بریتانیا از تام کروز
- داوری فیلمساز ایرانی در جشنواره مورد تایید اسکار
- نگاهی به «اکنون»/ هنرِ شنیدن
- «بیگانه» کامو مقابل دوربین کارگردان فرانسوی میرود
- «روایت ناتمام سیما» قاچاق شد/ علیرضا صمدی: خواهش میکنم نسخه غیرقانونی را نبینید
- نقدچیست؟ منتقدکیست؟
- نوروز موسیقایی با فیدیبو؛ برنامه فستیوال موسیقی «گوشه» اعلام شد
- دارن آرونوفسکی میسازد؛ اقتباس سینمایی از رمان «کوجو»
- «بیصدا حلزون»؛ تلخی میان تصمیم و تسلیم
- «سلب مسئولیت»؛ کابوسی پنهانشده پشت نور