تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۴/۱۵ - ۱۰:۲۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 177914

برنامه گل یا پوچ با محوریت اعتیاد روزهای پنجشنبه از رادیو سلامت پخش می شود و یکی از بخش های برنامه با نام “به من بگو چرا؟” مهارت نه گفتن را آموزش می دهد.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، سیدمیلاد صفویان، سردبیر برنامه درباره برنامه گل یا پوچ می گوید: این برنامه با محوریت اعتیاد روزهای پنجشنبه ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ و ۱۰ دقیقه روانه آنتن رادیو سلامت می شود. البته برنامه گل یا پوچ قدمت طولانی دارد و سالها با نام تا رهایی از شبکه سلامت پخش می شد، اما با تغییر نام ما سعی کرده ایم ایده های تازه را به برنامه تزریق کنیم. موضوع برنامه روز پنجشنبه ۱۶ تیر به مبحث “هستم اما نیستم” اختصاص دارد و اینکه از دست دادن قدرت تصمیم گیری و رو به رو شدن با تمام خطرات در صورت افتادن در دام اعتیاد منجر به چه عواقبی می شود، می پردازیم. دکتر فروغ اسرافیلیان روانشناس و مدرس دانشگاه در برنامه حضور دارد و در این برنامه صحبت می کند.
وی ادامه می دهد: در این برنامه سعی کرده ایم نگاه تازه ای به مقوله اعتیاد داشته باشیم، چرا که برنامه هایی از این دست از شبکه های مختلف تلویزیون و رادیو پخش می شود. ما به جای اینکه معتاد را به عنوان متهم نگاه کنیم از منظری بالاتر نگاه می کنیم تا همه جوانب آسیب های این معضل را با حضور کارشناسان برنامه مورد توجه قرار بدهیم.
صفویان با اشاره به اینکه برنامه با زبان عام برای مخاطبان پخش می شود، می گوید: گرچه موضوع خاص است، اما ما با حضور کارشناسان برنامه در اتاق فکر همیشه به این موضوع تاکید می کنیم که باید زبان برنامه عام باشد تا اگر شنونده برنامه یک نوجوان هم بود برنامه برایش داده ای داشته باشد. برنامه گل یا پوچ زنگ هشدار برای خانواده هاست و سعی می کنیم مهارت لازم را در این باره به آنها آموزش بدهیم.
مشاور برنامه درباره آیتم های برنامه توضیح می دهد: در آیتم به من بگو چرا، مهارت های نه گفتن آموزش داده می شود و آیتم تا رهایی هم قراری بین ما و شنوندگان است. تهیه کننده برنامه فاطمه بی تقصیر است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها