سعید خانی می گوید رئیس سازمان سینمایی هیچ حکم حکومتی درباره فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا صادر نکرده است.
به گزارش سینماسینما، سعید خانی؛ با تشکر از اهالی رسانه که پیگر نمایش فیلم “ارادتمند نازنین بهاره تینا” هستند، گفت: تمامی گمانهزنیهای که درباره خلاصه داستان این فیلم منتشر شده؛ نادرست است.
وی ادامه داد: برخلاف فیلمهای قبلی کاهانی که به جنوب شهر میپرداخت؛ داستان این فیلم درباره یک طبقه اجتماعی ثروتمند و مرفه است و اما فضای فیلم در ادامه فیلمهای قبلی کاهانی است.
تهیهکننده فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا ادامه داد: این فیلم سومین همکاری من با عبدالرضا کاهانی است و تنها فیلمی است که قبل از ساخت، فیلمنامه کامل آن به وزارت ارشاد ارسال شده است و بعد از گرفتن پروانه ساخت و تایید آن فیلمبرداری آغاز شد.
وی ادامه داد: اینکه گفته میشود فقط طرح فیلمنامه یا خلاصه داستان ارائه شده یا با حکم حکومتی رئیس سازمان سینمایی پروانه ساخت فیلم صادر شده، صحت ندارد.
خانی افزود: این فیلم نه مشکل حجاب و پوشش دارد و نه از کلمات زشت و فحش در فیلم استفاده شده است.
مجری طرح فیلم استراحت مطلق ادامه داد: شورای صدورپروانه نمایش هنوز به صورت رسمی به ما اعلام نکرده است که مشکل اصلی فیلم چیست ولی من با تشکر از سینماگرانی که بهدنبال حل مشکلات این فیلم هستند؛ امیدوارم که فیلم در پاییز۹۵ اکران شود.
خانی درباره فیلم دیگر کاهانی به نام “وقت داریم حالا” که در فرانسه تولید شده است، گفت: این فیلم مدت یک سال است که در اختیار گروه هنر و تجربه قرار گرفته و مدیران این گروه علاقه زیادی دارند که فیلم در این گروه اکران شود. آنها به ما اعلام کردند که باید پروانه نمایش خانگی فیلم صادر شود اما تاکنون پروانه نمایش فیلم صادر نشده است.
مجری طرح فیلم بیخود و بیجهت ادامه داد: کاهانی هم اکنون در حال نگارش فیلمنامهای جدید است که تا انتهای تابستان به اتمام میرسد. ما قصد داریم در پاییز و بعد از اکران فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا و گرفتن پروانه ساخت، فیلمبرداری فیلم را شروع کنیم.
منبع: ایلنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «رها» بهترین فیلم جشنواره آلیس در شهر شد
- فیلم «رها» مسافر رمِ ایتالیا میشود/ رونمایی از پوستر فیلم با نام بینالمللی «موهای دخترم»
- جشنواره ادینبورگ برگزیدگانش را شناخت/ جایزه شون کانری به عبدالرضا کاهانی رسید
- «مرده شور» مورد توجه منتقدان جهانی قرار گرفت
- آمادهسازی «رستاخیز مسیح» برای ماه مارس ۲۰۲۷
- حضور «مردهشور» در بخش مسابقه جشنواره ادینبورگ
- خبرهای اختصاصی سینماسینما از جشنواره کن؛ مجیدی و فرهادی نمیرسند/ در انتظارِ روستایی، پناهی، مکری، کاهانی و اصلانی
- برگزیدگان جشنواره فیلم فجر معرفی شدند؛ سعید خانی: «قاتل و وحشی» را اکران کنید/ مصطفی زمانی سیمرغش را با حسن پورشیرازی تقسیم کرد
- گفتوگوی محمد حقیقت با عبدالرضا کاهانی به بهانه «یک زیارتگاه»/ در این ۱۰ سال از پا ننشستم
- جشنواره هلندی اعلام کرد؛ نامزدی کاهانی و اسکورسیزی برای جایزه سپتیمیوس آمستردام
- فیلم جدید عبدالرضا کاهانی در بخش مسابقه ادینبورگ
- اکران «روزی روزگاری آبادان» به تعویق افتاد
- به مناسبت عید سعید فطر؛ شهاب حسینی، پارسا پیروزفر، بهرام افشاری و هانده اَرچل روی پرده سینماها
- در برنامه «خط فرضی» مطرح شد: در حال برگشتن به دهه ۶۰ هستیم که زور میزدند سینما را گلخانهای کنند/ منطق دوستان این است که میخواهند بهزور خودشان را دیکته کنند
- تقلید زندگی/ نگاهی به فیلم «ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





