علی معلم به جمع داوران مسابقه جهان سومین جشنواره بینالمللی فیلم ویدیویی یاس پیوست. به گزارش ستاد خبری سومین جشنواره بینالمللی فیلم ویدیویی یاس، علی معلم در کنار «مانیارد ازیاشی» بازیگر انگلیسی و «آنت اولسن» کارگردان دانمارکی داوری آثار راه یافته به مسابقه جهان جشنواره فیلم یاس را برعهده دارند.
در این دوره از جشنواره فیلم یاس، بخش مسابقه بین الملل شامل مسابقه جهان و مسابقه چشم انداز آسیا است که مسابقه چشم انداز آسیا برای اولین بار در این بخش از جشنواره گنجانده شده است. با پایان مهلت فراخوان بخش مسابقه بینالملل در مجموع ۱۶۳ اثر ویدیویی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که ۱۲۵ اثر به مسابقه جهان و ۳۸ اثر به مسابقه چشم انداز آسیا تعلق دارد.
سومین جشنواره بینالمللی فیلم ویدیویی یاس به دبیری حسین مسافرآستانه از یازدهم تا شانزدهم مهر ماه سال جاری در شهرهای رامسر، تنکابن و چالوس برگزار میشود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- مردی دانا، خوش پوش و بلندبالا/ به مناسبت سالگرد درگذشت علی معلم
- تجلیل از علی رفیعی به پاس یک عمر فعالیت هنری در جشن حافظ
- سرقت از خانه «علی معلم»
- هنرمندان بر مزار علی معلم/ مراسم سالگرد درگذشت مرد ایراندوست سینما برگزار شد
- ناگفته های همسر علی معلم از یک سال فراق
- برگزاری مراسم اولین سالگرد درگذشت علی معلم
- سرنوشت جشنواره «یاس»/ صنف در انتظار تفاهم با سازمان سینمایی است
- افتتاحیه جشنواره سی و ششم فیلم فجر / گزارش تصویری سینماسینما
- برگزاری نکوداشت علی معلم در جشنواره فیلم فجر
- کسی که تلویزیون را نگاه نمیکند، چرا معترضید؟!
- چرا حضور حسین انتظامی در معاونت مطبوعاتی مفید بود؟
- جشن تولد علی معلم در برنامه «فرمول یک»
- جشنواره یاس امسال برگزار نمیشود
- در نشست «پریناز» مطرح شد/ سانسور نشدیم، اصلاح اندیشه کردیم!
- یادبود دو سینماگر درگذشته و حمایتهای ۲۰۰ میلیون تومانی یک جشنواره
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی





