تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۵:۴۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 144040

علیرغم سخت گیری های دولت فرانسه به خاطر گسترش روز افزون ویروس کرونا و مبتلا شدن بیش از ۲۰ هزار نفر در یک روز، جشنواره فیلم های زنان پاریس برپا خواهد شد.

به گزارش سینماسینما یک فیلم ایرانی در بخش مسابقه این جشنواره پذیرفته شده است. این جشنواره فیلمهای کوتاه که سی و دومین دوره خود را در پایتخت فرانسه برپا می‌کند، فیلم پانزده دقیقه ای «اوریگامی » ساخته مرجان هاشمی را در مسابقه بین اللملی خود پذیرفته است.

این فیلم به رابطه دو دختر با معلم ورزش مدرسه‌شان می‌پردازد.

این جشنواره بین اللملی از ۲۳ تا ۳۱ اکتبر (۲ تا ۱۰ آبان) در هفت منطقه پاریس، از جمله در منطقه یکم، پنجم، ششم درسینما ها برگزار می‌شود. قرار است فیلم کوتاه اوریگامی ۲۷ اکتبر مصادف با ۶ آبان ماه ساعت ۷ شب در سالن مرکزی منطقه ۱۰ پاریس به نمایش گذاشته شود.

این جشنواره به شکل فیزیکی و همچنین آنلاین برپا خواهد شد و در سالهای گذشته از موفقیت هایی نیز برخوردار بوده است. اکثریت تماشاگران این جشنواره زنان هستند. مسولان جشنواره در سایت خود تذکر داده اند که بر مبنای شرایط ایمنی/بهداشتی ممکن است تغییراتی در ساعت سانس ها ایجاد شود که از قبل به اطلاع رسانده خواهد شد. درضمن درحاشیه این جشنواره  نمایشگاه ها، آتلیه های سینمایی و غیره نیز برپا می‌شود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها