نتیجه شمارش آرای فیلمهای نمایش داده شده در دومین روز جشنواره فیلم فجر اعلام شد.
به گزارش سینماسینما، نتیجه شمارش آرای فیلمهای نمایش داده شده در روز دوم جشنواره فیلم فجر دوزادهم بهمن ماه ۱۳۹۵ از سوی ستاد انتخاب فیلم برگزیده از نگاه تماشاگران جشنواره فیلم فجر اعلام شد.
فهرست فیلمها بدون اولویت به این شرح است: «سدمعبر»، «ویلاییها»، «سوفی و دیوانه»، «بیست و یک روز»، «خوب، بد، جلف»، «بدون تاریخ، بدون امضا»، «آباجان»، «گشت۲»، «نگار» و «انزوا».
ستاد شمارش آرای مردمی همچنین اعلام کرد هر شب پس از شمارش آراء، با حضور رییس و نمایندگان اجرایی ستاد انتخاب فیلم برگزیده، سه برگ رای به قید قرعه استخراج و از طریق تلفن های درج شده، به صاحبان هریک از برگه ها، برنده شدن شان برای دریافت یک سکه بهار آزادی به آنان اعلام می شود. برگزیدگان روز دوم جشنواره عبارتند از: ۱-مهشید ابراهیمی ۲- هانیه نصیری ۳- نورا اصلانی.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «بدون تاریخ، بدون امضا» به نمایش خانگی آمد
- «ویلاییها» راهی هندوستان میشود
- بدون تاریخ، بدون امضا، بدون اسکار /دیلیمیل فیلمهایی از ژاپن و بلژیک را شانس اول دریافت جایزه اسکار فیلم خارجی میداند
- رقبای اسکار خارجی زبان به مرز ۷۰ رسید/ معرفی فیلمها
- ادعای روزنامه جوان: فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» با امضای ترامپ به اسکار رفت/ چرا «به وقت شام»را نفرستادید؟
- ثریا قاسمی چگونه از کسب جایزه آسیاپاسفیک مطلع شد؟
- استقبال ایتالیاییها از «بدون تاریخ، بدون امضاء»
- نامزدهای دومین سمپوزیوم طراحی صحنه و لباس مشخص شدند
- پانزدهمین جایزه بینالمللی برای «بدون تاریخ، بدون امضاء»
- اختصاصی سینماسینما/ افت فروش فیلمهای ایرانی در فرانسه
- «بدون تاریخ، بدون امضا»؛ سکوت نفرتانگیز دروغ دوست داشتنی
- فیلمهای نوروزی تلویزیون مشخص شدند
- سیزدهمین جایزه بینالمللی برای بدون تاریخ، بدون امضاء
- فروش ۴۶ میلیاردی سینمای ایران در زمستان ۹۶/ گزارش تحلیلی
- «بدون تاریخ بدون امضا» سه میلیاردی شد / فروش فیلمها در هفتهای که گذشت
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





