رضا ناجی گفت: در حال حاضر مشغول بازی در فیلم سینمایی «نهنگ عنبر ۲» هستم و تا ۱۵ روز دیگر فیلمبرداری این فیلم سینمایی به پایان میرسد.
به گزارش سینماسینما، رضا ناجی در ارتباط با فعالیتهای اخیرش گفت: در حال حاضر مشغول به بازی در فیلم سینمایی «نهنگ عنبر۲» به کارگردانی سامان مقدم هستم که تا پانزده روز دیگر فیلمبرداری این فیلم سینمایی به پایان میرسد. امروز که فیلمبرداری نداشتیم اما برای ادامه ضبط به شمال کشور خواهیم رفت.
ناجی گفت: همبازی بودن با بازیگرانی چون رضاعطاران بسیار لذتبخش است به نوعی در این فیلم رضا عطاران گل سر سبد ما است و قول میدهم «نهنگ عنبر ۲» بیشتر از قسمت یک آن در سینماها به فروش برسد. من هم در این فیلم ادامه نقش خود را که در «نهنگ عنبر ۱» داشتم بازی میکنم.
بازیگر فیلم سینمایی «آواز گنجشکها» نیز درباره حضورش در فیلم سینمایی «یادم تورا فراموش» به کارگردانی علی عطشانی» گفت: فرصت نشد که در این فیلم بازی کنم. البته بنده با عوامل سازنده فیلم قرارداد داشتم؛ اما در نگارش نهایی نقش بنده توسط نویسنده فیلم پیمان عباسی حذف شد. با وجود داشتن قرارداد به دلیل رفاقتی که با علی عطشانی داشتم از این موضوع راحت گذر کردم.
رضا ناجی (متولد ۵ دی سال ۱۳۲۱، تبریز) وی بازیگر سینما و تلویزیون است که فعالیت خود را از سال ۱۳۴۱ خورشیدی شروع کرده است. از مهمترین فیلمهای رضا ناجی میتوان به بچههای آسمان، آواز گنجشکها، ترنج، باران، باد در علفزارها میپیچد، اسبها گریه میکنند، شیوا (مردی شبیه گرگ) و سالهای انتظار اشاره کرد.
منبع: فارس
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ پروانه ساخت سینمایی برای ۷ فیلمنامه صادر شد
- «اجل معلق»؛ میان زمین و آسمان
- «قرار نوامبر»؛ جزئیاتی از فیلم جدید مهناز افشار
- سپتیمیوس ۲۰۲۵؛ شهره آغداشلو، محمد رسولاف و مهناز افشار در هلند جایزه گرفتند
- رضا عطاران با «اجل معلق» به شبکه نمایش خانگی میآید
- آقای عطاران اگر قرار نبود به سوالی جواب دهید پس چرا در نشست خبری شرکت کردید؟
- اکران آنلاین «قیف» از سهشنبه
- چهار فیلم جدید با ترکیب تازهای از بازیگران روی پرده سینماها
- انتشار عکس گریم متفاوت رضا عطاران/ «قیف» اکران میشود
- «قیف» با رضا عطاران به سینما میآید
- زیر پوست شهر/ نگاهی به سریال «افعی تهران»
- محاکمه در خیابان/ نگاهی به تازهترین قسمت سریال «افعی تهران»
- جزئیات سریال «افعی تهران» اعلام شد
- آغاز اکران دو فیلم جدید/ رضا عطاران به سینما بازگشت
- زنگ تفریح یک فیلمساز چیرهدست/ نگاهی به فیلم «ویلای ساحلی»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





