تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۲۱:۴۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 105107


در پنج دوره اخیر جشنواره ملی فیلم فجر ۹ سیمرغ در بخش «مواد تبلیغی» این جشنواره به فیلم هایی تعلق گرفته است که در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران شده اند.
به گزارش روابط عمومی «هنر و تجربه»، گروه سینمایی «هنر و تجربه» از مهر سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را با اکران اولین فیلمش آغاز کرد و همان سال و در اولین دوره حضور آثار این گروه سینمایی در بخش جوایز مواد تبلیغی جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بهترین نوآوری و خلاقیت در شیوه‌های اصولی تبلیغات و اطلاع رسانی در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر به امیر اثباتی برای فیلم «ماهی و گربه» (شهرام مکری) رسید.
سال بعد و در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بهترین پوستر به علی باقری برای فیلم مستند «من می خوام شاه بشم» (مهدی گنجی) رسید. سیمرغ بلورین بهترین عکس در همان سال به محمد بدرلو برای فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» (هومن سیدی) اهدا شد و سیمرغ بهترین آنونس نیز به محسن امیریوسفی برای فیلم «خواب تلخ» رسید. در این سال هر سه سیمرغ بخش مواد تبلیغی به فیلم هایی از گروه «هنر و تجربه» رسید.
طاها ذاکر برای فیلم «فصل باران‌های موسمی» (مجید برزگر) در سی و پنجمین جشنواره ملی فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین پوستر شد. در همان سال سیمرغ بهترین عکس به مریم تخت کشیان برای فیلم «نیم رخ ها» (ایرج کریمی) اهدا شد.
پوستر فیلم «هجوم» (شهرام مکری) با طراحی بابک یادگاریان در سی و شمشمین جشنواره ملی فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین پوستر شد و همچنین سیمرغ بلورین بهترین عکس سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به جواد جلالی برای فیلم «پریناز» (بهرام بهرامیان) اهدا شد.
امسال و در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین پوستر به طاها ذاکر برای فیلم «کوپال» (کاظم ملایی) اهدا شد.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها