فیروز آبادی میگوید باید هویت افراد در سایتهایی که امکان بارگذاری فیلم در آنها وجود دارد؛ کاملا مشخص باشد.
به گزارش سینماسینما، با گسترش اینترنت در کشور برخی سایتهای سینمایی امکاناتی را بوجود آوردهاند که افراد میتوانند با کمترین زحمت و فقط با یک ایمیل و ثبتنام در سایت هر فیلم واثر تصویری را آپلود کنند. همین قابلیت باعث شده بازدید این سایتها بالا برود اما بسیاری از فیلمهایی که منتشر میشود با فرهنگ اسلامی و ایرانی هماهنگی ندارند.
فیروز آبادی (رئیس شورایعالی فضای مجازی)، با اشاره به فعالیت این سایتها گفت: باید کسانی که اجازه دارند در این سایتهای فیلم آپلود کنند؛ کاملا مشخص باشد و تعداد و افراد عضو باید دارای هویت مشخص باشد.
وی ادامه داد: درباره عملکرد این سایتها نیز وظیفه و مسئولیت با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و این وزارتخانه باید مسئولیت خود را در این بخش بپذیرد.
فیروز آبادی همچنین درباره آخرین وضعیت وی اوی دی و اختلافاتی که میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صداوسیما وجود دارد؛ گفت: کارها به خوبی پیش میرود فقط درباره تعریف مفهوم صوت و تصویر فراگیر اختلاف نظرهای وجود دارد که در حال بحث و گفتگو هستیم تا این اختلافنظر نیز حل شود.
منبع: ایلنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نامه پلتفرمهای نمایش خانگی به رییس جمهور
- برگزاری هماندیشی انجمن صنفی ویاودی / شتابِ قانونگریزِ دیجیتال و تلاش برای انتظامبخشی به پلتفرمها
- چالشهای امروز ساترا و تاثیر آن بر آینده نمایش خانگی
- عسگرپور: واگذاری تنظیمگری به هر نهادی نیازمند قانون است و نه آییننامه
- علی سرتیپی رییس هیئت مدیره انجمن صنفی ویاودیها شد
- ترکیب جدید هیئت مدیره انجمن صنفی ویدئوی برخط انتخاب شد
- برگزاری جلسات همفکری مدیران پلتفرمهای VOD با محمدمهدی عسگرپور
- وزیر ارشاد: با خانوادهام فیلم سینمایی میبینم + ویدئو
- آوردنِ سر در کنارِ کلاه!/ دستورالعملهای خاص در برخی «ویاودی»ها
- واکنش کانون کارگردانان به اظهارات وزیر ارشاد/ بازنشر یک بیانیه «تاریخی»
- نشست خبری دبیر صنف VOD برگزار شد/ سانسور و ممیزی هیچ پایانی ندارد
- صداوسیما از رشد ما خوشحال نمیشود/ برنامه فردوسیپور در حال تصمیمگیری
- بیانیه ۱۳ صنف سینمایی در واکنش به واگذاری مسئولیت شبکه نمایش خانگی از وزارت ارشاد به سازمان صداوسیما
- تک صدایی در صداوسیما، به تک صدایی در شبکه نمایش خانگی تبدیل خواهد شد؟
- کرونا با نتفلیکس چه کرد؟
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





