آرنولد شوارتزنگر به جمع بازیگران کمدی «چرا گانتر را میکشیم» پیوست.
به گزارش سینماسینما، تاران کیلام نویسنده فیلمنامه و کارگردان این اثر سینمایی است. این فیلم نخستین تجربه کارگردانی کیلام است.
کیلام و همسرش کوبی اسمالدرز در کنار آرنولد شوارتزنگر، بابی موینیان، پل بریتاین، کمیل نانجینانی، راندال پارک و رایان گل بازیگران این اکشن کمدی هستند.
این فیلم در بازار جهانی فیلم کن به خریداران بینالمللی عرضه میشود. امتیاز این فیلم در آمریکای شمالی پیش از این به کمپانی UTA واگذار شده است.
داستان فیلم درباره گروهی از آدمکشهای بینالمللی است که از مشهورترین آدمکش مزدور دنیا به نام گانتر با بازی آرنولد شوارتزنگر عصبانی هستند. گانتر که از قضا فردی خودنما و مغرور در تمام مدت داستان یک گام جلوتر از این گروه حرکت میکند و همیشه مایه شرمساری آنها میشود.
زمان آغاز کار ساخت «چرا گانتر را میکشیم» ماه ژوئن است.
تاران کیلام که بیشتر برای حضور در برنامههای تلویزیونی شناخته میشود، در فیلم «۱۲ سال بردگی» هم بازی کرده است. کوبی اسمالدرز نیز بیشتر برای بازی در سریال «آشنایی با مادر» شناخته میشود.
آرنولد شوارتزنگر سال گذشته با فیلمهای «نابودگر : سفر پیدایش» و «مگی» بر پرده سینما ظاهر شد.
منبع : خبرآنلاین به نقل از هالیوودریپورتر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





