تهیهکننده «آزارگر» به کارگردانی محمدرضا بیاتی اعلام کرد تولید این اثر سینمایی به تعویق افتاد.
به گزارش سینماسینما، محمد احمدی تهیهکننده فیلم سینمایی «آزارگر» به کارگردانی محمدرضا بیاتی گفت: قرار بود «آزارگر» مدتی پیش جلوی دوربین برود تا برای حضور در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر آماده شود، اما بعد از مدتی تصمیم گرفتیم با توجه به شرایط موجود ساخت فیلم را به تعویق بیندازیم.
وی ادامه داد: با تعدادی از بازیگران برای حضور در این فیلم گفتگو کرده بودیم که آنها درگیر بازی در فیلم های دیگری بودند و مساله جذب سرمایه گذار نیز سبب شد تا ساخت «آزارگر» به آینده موکول شود.
این تهیه کننده سینما تاکید کرد: در تلاش هستیم تا این پروژه را اواخر سال جاری جلوی دوربین ببریم.
احمدی در پایان گفت: امیدوارم هرچه سریعتر شرایط تولید این پروژه سینمایی فراهم شود.
پیش از این محمد احمدی اعلام کرده بود که «آزارگر» را برای حضور در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر آماده می کند.
این فیلم سینمایی به کارگردانی محمدرضا بیاتی، داستان یک دختر جوان و مشکلات آن است.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- معرفی اعضای هیات مدیره انجمن تهیهکننده-کارگردانها
- عضو شورای صنفی نمایش: فیلمهای پرفروش هم فقط یک میلیون مخاطب دارند!/ به فکر چاره باشیم
- پروانه ساخت یک فیلم صادر شد
- محمد احمدی، کارگردان و تهیهکننده سینما از سالهای همکاریاش با مخملباف میگوید
- چالشهای برگزاری جشنواره فیلم فجر/ شرایط سخت، ایدههای خلاقانه میطلبد
- بهناز جعفری در «هیاهوی انزوا»/فیلمی با رویکرد اجتماعی
- نارضایتی یک تهیهکننده از اکران فیلمش/ احمدی: فکر نمیکردم اینقدر بد باشد!
- «آزارگر» در پی جذب سرمایه/ تلاش عوامل برای رسیدن به جشنواره فجر
- اولین تیزر «رقص پا» رونمایی شد/ ویدئو
- نگاه سینمای مستقل به مهاجرت و مشکلات آن در «رقص پا»
- «آزارگر» با داستان یک دختر و مشکلاتش راهی جشنواره فجر میشود
- «رقص پا» به نیمه رسید/ اولین نمایش در جشنواره فیلم فجر
- محمد احمدی: گروه هنر و تجربه یاور خوبی برای فیلم های تجاری است
- انتقاد شدید یک تهیه کننده سینما از مدیران جشنواره : بارها زنگ زدم که با آنها صحبت کنم اما جواب نمی دادند چون با بازیگران عکس می گرفتند!
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





