فیلمبرداری مستند پرتره «آقای بابک» به کارگردانی مجتبی سعادت همچنان ادامه دارد.
به گزارش سینماسینما، فیلمبرداری مستند پرتره «آقای بابک» به کارگردانی مجتبی سعادت که به زندگی و کارنامه هنری رضا بابک، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون میپردازد، همچنان ادامه دارد.
تاکنون حدود ۸۰ درصد از مراحل فیلمبرداری این مستند به پایان رسیده است. در این اثر مستند، علاوه بر حضور رضا بابک، هنرمندانی همچون فاطمه معتمدآریا، اکبر زنجانپور، مسعود کرامتی، راضیه برومند، بهرام شاهمحمدلو، احترام برومند، مریم سعادت، احمد حامد، عباس جهانگیریان، بهارک بابک، حبیب رضایی و محمود بصیری نیز مقابل دوربین رفتهاند.
این مستند روایتی صمیمی و انسانی از زندگی هنرمندی است که نسلهای مختلفی با آثار او خاطره دارند.
عوامل مستند «آقای بابک» عبارتند از کارگردان: مجتبی سعادت، مشاور: حسین خلج، دستیار و برنامهریز: نگین مهاجر، مدیر تولید: فرید پرویز، تصویر و تدوین: مجتبی سعادت، صدا: محمد قنبری، عکاس: ندا ابنعلی، گرافیست: معید سعادت، مجری طرح: بهناز زارعی، روابط عمومی: فروغ گشتیل.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- اکران «ترک عمیق» از چهارشنبه
- حاشیههای جشنواره فیلم فجر/ از دست دادن رضا بابک با مرضیه برومند تا سوءاستفاده از صدا و تصویر شکیبایی
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ بزرگداشت بابک، والیزاده و الوند در افتتاحیه جشنواره
- پیوستن رضا بابک و شیرین اسماعیلی به «با خشم به گذشته نگاه کن»
- نمایش «تَرَک عمیق» در جشنواره فیلم آسیایی بارسلون
- سی و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان؛ پروانه زرین روی شانه برگزیدگان
- با رفع توقیف پس از ۳ سال؛ «مهمانی از کارائیب» برای اکران عمومی آماده میشود
- تقدیر از رضا بابک به بهانه آخرین نقشآفرینی در فیلم کوتاه «الکترون»/ سینما خیلی مریض است!
- بازگشت رضا بابک به دنیای تئاتر
- افتتاحیه نمایش “در گوش سالمم زمزمه کن” / گزارش تصویری
- رضا بابک در سالروز تولدش از پروژههای آیندهاش میگوید/ یک نمایشگاه نقاشی همراه با شعر، نمایش و موسیقی
- تکمیل گروه بازیگران «مهمانی از کارائیب»/ فیلمبرداری از نیمه گذشت
- «مهمانی از کارائیب» مقابل دوربین پورصمدی رفت
- رضا بابک اولین بازیگر «مهمانی از کارائیب»
- «بنفشه آفریقایی» به جشنواره آتلانتا رسید
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶





