جواد نوروزبیگی تهیهکننده فیلم «سلام بمبئی» میگوید هند از نظر فرهنگی با ما اشتراکات بسیاری دارد و راحتتر میشود با آنها همکاری کرد.
به گزارش سینماسینما، جواد نوروزبیگی تهیهکننده سینما درباره فیلمهایی که در حال تولید دارد، گفت: در حال حاضر یک پیشنهاد از سوی یک کمپانی هندی دارم که در حال مذاکره هستیم و فیلم «تابستان داغ» را هم به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد در حال تولید داریم که امیدوارم در بخش نگاه نو جشنواره سی و پنجم فیلم فجر داشته باشیم.
تهیهکننده فیلم «سلام بمبئی» درباره تولید قسمت دوم این فیلم بیان کرد: خیلی خودم را درگیر قسمت دوم این فیلم نکردهام و این روزها به شدت درگیر اکران بخش اول هستم. برای تولید بخش دوم تنها صحبتهایی شده است و نگاه جدی به آن ندارم. در بسیاری از مواقع صحبتهایی که برای تولید سری دوم یک فیلم میشود در حد صحبت باقی میماند.
تهیهکننده فیلم سینمایی «بهمن» ادامه داد: تا جایی که اطلاع دارم، قربان محمدپور کارگردان این فیلم قسمت دوم این فیلم را پیگیری میکند و به موقع و زمان خودش حرفها جدی خواهند شد.
نوروزبیگی درباره زمان اکران این فیلم نیز اظهار کرد: امید داریم این هماهنگی به همین شکل پیش برود و در نیمه دوم مهرماه زمانی که برای اکران اعلامشده است این اتفاق بیفتد، چرا که از اول سال تاکنون چندین بار برنامه اکران فیلم تغییر کرده است. ما به کمپانی هندی هم متعهد هستیم و قراردادها باید به درستی انجام شود. این فیلم ابتدا در ایران و پس از دوره اکران ایران در هند نیز به روی پرده سینماها میرود.
وی همچنین درباره حضور بازیگران هندی این فیلم در زمان اکران داخلی نیز عنوان کرد: قرار این است که بازیگران هندی در زمان اکران فیلم به ایران سفر کنند. دعوتنامهها نیز فرستاده شده است و امیدوارم تا زمان اکران فیلم اتفاق خاصی نیفتد، چرا که همانطور که گفتم تاکنون چندین بار از آنها دعوت شده است و هر بار برنامه به نوعی به هم خورده به همین دلیل دیگر خیلی جدی نمیگیرند.
تهیهکننده «ملبورن» درباره میزان حذفیات و اصلاحات فیلم نیز گفت: بهر حال هر فیلمی از نظر شورای پروانه نمایش شاید اشکالاتی داشته باشد که باید رفع شوند. ما هم همکاری لازم را انجام دادیم و نظر شورا را در این زمینه تأمین کردیم. با در نظر گرفتن شرایط هر دو کشور مواردی که باید اصلاح میشد، انجام دادیم.
نوروز بیگی با بیان اینکه تولید فیلم به صورت مشترک بسیار در جهت ارتقای سینمای ایران میتوان مفید واقع شود افزود: به شدت معتقدم که تولید مشترک به سینمای ایران کمک میکند. با افزایش این همکاریها سینمای ایران میتواند در جهت مثبت گام بردارد، چرا که این همکاری بین دو کشور نیست، بلکه بین دو کمپانی است که با هم جلو میروند، با عوامل مشترک و قصهای مشترک فیلمی را میسازند و مناسبات هر دو کشور در آن رعایت میشود. ما ظرفیت اکران خوبی داریم، اما هند کشوری است با ۱۵ هزار سالن سینما که ظرفیت دیگری را میسازد. قطعاً با تولیدات مشترک تبادلات فرهنگی شکل میگیرد و زمینهای باز میشود برای این مناسبات، بخصوص که هند از نظر فرهنگی با ما اشتراکات بسیاری دارد و راحتتر میشود با آنها همکاری کرد.
منبع: هنرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تازهترین ساخته پرویز شهبازی روی میز تدوین
- پخش مسابقه «پانتولیگ» با اجرای محمدرضا گلزار از امشب
- /سینما سینما /نوروزبیگی دستمزدهای نجومی در سریال «پدر گواردیولا» را تکذیب کرد
- ادامه حاشیههای یک واکسن/ بنیامین بهادری ارتباط صحبتهایش با شهاب حسینی را رد کرد
- لیلا حاتمی بازیگر فیلم جدید حمید نعمتالله شد
- سینماسینما/ گزارشی از آن چه طی دو روز گذشته بر فیلم «خرس» ساخته خسرو معصومی رفت
- جدایی شهاب حسینی از پروژه «بدون همه چیز»/ یک جدایی توافقی
- سالها پیش بنیامین درباره ترانه “بوی عیدی” در تلویزیون چه گفت؟
- اعتراض شهیار قنبری و اسفندیار منفردزاده به بنیامین بهادری/ شرم کنید! این یک دستبرد است
- خبرهایی از فیلمهایی که در راه جشنوارهاند
- اعتراض کارگردان «سلام بمبئی» به تغییرات فیلمش در تلویزیون
- نوروزبیگی : خون شد کیمیایی فیلمنامه درخشانی دارد/اگر رنجکشان نبود این فیلم ساخته نمی شد
- احسان کرمی در حمایت از گلزار خطاب به تلویزیون: کاش سکوت میکردید
- بازیگران سینما درباره استفاده از بادیگارد چه نظری دارند ؟ از گلزار تا مدیری
- آقای گلزار، این چه کاری بود؟/ انتقاد یک روانشناس از انتشار عکس این بازیگر با پوششی نامناسب
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی





