دکتر امید رضائى ، متخصص داخلى و فوق تخصص هماتولوژى و انکولوژى، بعد از صحبت کوتاه عادل فردوسی پور درباره مرگ رضا رستمی در برنامه نود واکنش نشان داد.
به گزارش سینماسینما، دکتر رضایی نوشت :بعد از خستگى یک روز کارى نگاهى به تلگرام می اندازم :
همکارانم در گروه علمى خون و سرطان ساعاتى که باید به استراحت و خانواده اختصاص یابد را صرف گفتگو درباره پیچیده ترین بیمارنشان میکنند تا بتوانند براى ایشان مناسب ترین رژیم شیمی درمانى ممکن را طراحى کنند ، افرادی که هریک استاد هستند اما هنوز خود را از دانستن و مشورت بی نیاز نمیدانند .
به گروه ها و کانال هاى دیگر سرک میکشم ،
همگی پُر است از یک خبر :
کنایه عادل فردوسی پور بابت فوت مرحوم رستمىِ خبرنگار به پزشکان!!
طنزِ تلخِ چخوف وارى در شو تلوزیونى نود سوم آبان رخ میدهد :عادل فردوسى پور نماینده اى از تحصیلکرده هاى همه چیز دانِ این روزهاى جامعه هست که خود را محق میداند درباره مطلبى که نه علمش را دارد ، نه تخصصش را و نه به طور دقیق میداند که چه اتفاقی افتاده است به صرفِ داشتنِ تریبونى اظهار نظر کند و خوشحال باشد که مرزى را به خیال خود در نوردیده است .
برای او هرچیزى که نشانه اى از متمایز بودن باشد جذاب است ، میخواهد اشاره اى به جایزه اصغر فرهادى در برنامه اى مربوط به فوتبال باشد یا متهم کردنِ یکى از بهترین مراکز جراحى اعصاب ایران به کم کارى!
امیدوارم با این شوک هاى بی خاصیت روند کاهش بیننده شو تلوزیونى نود متوقف شود بلکه او آرام بگیرد .
پى نوشت:
به گروه علمى خون و سرطان نگاهى مى اندازم ، هنوز دو سه نفرى از همکاران درباره بیمار مورد بحث نظر میدهند و از لابلاىِ مقالات علمى
در نیمه شبِ تاریک درپىِ دریچه اى به سوى نور هستند .
صداى مرحوم برتراند راسل از اعماق تاریخ به گوشم میرسد که میگوید :
مشکل این جهان این است که احمق ها کاملا به خود یقین دارند و دانایان در شک و تردید هستند !
خوشحالم که برتراند راسل عزیز ۹۷ سال عمر کرد و حداقل در این یک مورد میتوان علت مرگ را در دستانِ تواناى عزرائیل یافت .
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- توضیح روابط عمومی ساترا درباره برنامه عادل فردوسیپور در آپارات
- گزارشگری فردوسیپور ممنوع شد؟/ مدیرعامل فیلیمو فایل صوتی منتشر کرد
- وداع رسمی عادل فردوسیپور با صداوسیما با تیتراژی ۹۰ ثانیهای
- چرا تلویزیون از مجریانش مراقبت نمیکند؟/ افول ناگهانی ستارههای تلویزیونی؛ همچنان پرسش برانگیز
- آقای جبلی! صراحت بیشتری داشته باشید /یک بار برای همیشه تکلیف ۹۰ را مشخص کنید
- چرا فردوسی پور کنار گذاشته شد؟ محمد سرافراز: مدیر شبکه ۳ خواست خودی نشان بدهد ۹۰ را تعطیل کرد
- مدیر مخالف عادل فردوسیپور از شبکه ۳ رفتنی شد؟/ شبکه ۲ یا سیما فیلم در انتظار فروغی
- وقتی فردوسیپورها نباشند…
- عادل که نباشد علیفر الگو می شود!
- چرا عادل فردوسیپور، محبوبِ سینماگران است
- معاون سیما: تغییر برخی از مدیران شبکهها اجتنابناپذیر است
- معرفی برگزیدگان جشنواره بینالمللی فیلمهای ورزشی ایران/ فوتبال ۱۲۰، بهترین برنامه ورزشی از نگاه مردم
- ساترا اجازه پخش برنامه علی کریمی درباره انتخابات فوتبال را نداد
- فردوسیپور عذرخواهی کرد
- آغاز ماراتن جشنواره سی و نهم فجر / گزارش تصویری
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد





