محمد رضا ستوده طنز نویس در روزنامه جهان صنعت نوشت :
🔸مدیر روابط عمومی صداوسیما در واکنش به پخش اعترافات مائده هژبری گفت: این وظیفه ذاتی رسانه ملی و بر اساس خواست مردم است. مردم در تماس با ما خواهان آگاهسازی در خصوص آسیبهای اجتماعی در فضای مجازی هستند.
🔹یک روز کاری در روابط عمومی صداوسیما
🔸مدیر روابط عمومی راس ساعت ۸ صبح وارد دفترش میشود. کُتش را در میآورد آویزان میکند. هنوز روی صندلیاش ننشسته که تلفن دفترش زنگ میخورد.
زززززییینگ ززززییینگ…
مدیر روابط عمومی گوشی را برمیدارد.
مدیر روابط عمومی: بله؟
مردم: سلام. ببخشید این موقع صبح زنگ زدم. ما خواهان آگاه شدن در خصوص آسیبهای اجتماعی در فضای مجازی هستیم. میشه ما رو در خصوص آسیبهای اجتماعی در فضای مجازی آگاه کنین؟
مدیر روابط عمومی: من تازه رسیدم. یه چایی بخورم بعدش به روی چشم آگاهتون میکنم.
(تلفن دوباره زنگ میخورد)
زززیییینگ زززیییینگ
مدیر روابط عمومی: بفرمایین؟
مردم: سلام. یه دختر ۱۷ ساله به نام مائده هژبری حرکات موزون و چشمنواز انجام میده فیلم میگیره میذاره توی اینستاگرام. میشه برین دستگیرش کنین ازش اعتراف بگیرین برای ما پخش کنین که ما در خصوص آسیبهای اجتماعی در فضای مجازی آگاه بشیم؟
مدیر روابط عمومی: صداوسیما متعلق به مردمه. اگه شما اینجوری میخواین چشم. تا شب براتون پخش میکنیم.
(تلفن دوباره زنگ میخورد)
زززییینگ زززیینگ
مدیر روابط عمومی: بفرمایین؟
مردم: سلام. میشه با ارز ۴۲۰۰ تومنی یه مقدار خودرو و خوراک دام وارد کنین؟
روابط عمومی: صداوسیما مال مردمه. هر چی مردم بگن صداوسیما نه نمیگه. چشم وارد میکنیم. چیز دیگه ای وارد نکنیم؟
مردم: نه فعلا فقط همین. خودرو و
دام.
مدیر روابط عمومی: چشم. میگم وارد کنن!
لینک کوتاه
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





