نشست فیلم «مرد بازنده» در شرایطی که بسیار از حاضران نگران گردش ویروس کرونا در سالن بودند ، با اعتراض و ترک سالن از سوی عکاسان خبری برگزار شد.
به گزارش سینماسینما،
عصر دوشنبه ۱۱ بهمن ماه پس از نمایش فیلم جدید محمدحسین مهدویان در اولین روز جشنواره، که با حضور جمعیت زیادی هم همراه بود نشست مطبوعاتی این فیلم با حضور تعدادی از عوامل در سالن سعدی برگزار شد که در ابتدای نشست عکاسان خبری به نشانه اعتراض از شرایط موجود سالن، نشست را ترک کردند.
مهدویان درباره شخصیت رسول فیلمش با بازی جواد عزتی گفت: فیلم یک جهان محدود دارد و قرار نیست من بیرون از فیلم توضیح بیشتری از شخصیتها بدهم و هر چیزی که دریافت شده است بر عهده مخاطب است.
او همچنین درباره ساخت قسمتهای بعدی این فیلم اضافه کرد: فکر نمیکنم قسمت دوم این فیلم را بسازم و اکنون قصد آن را ندارم. انتخاب جواد عزتی هم به دلیل این است که او ستاره تکرار نشدنی سینما است و از پس اجرای هر نقشی بر میآید.
وی درباره تعدد فیلمهایش بیان کرد: من همیشه چند پروژه همزمان باهم انجام میدهم. پیشنهادهای بسیار زیادی به من میشود که گاهی نمیرسم به آنها فکر کنم. گاهی برخی فیلمسازها وقت بیشتری دارند و یا پیشنهادهای بیشتری به آنها میشود.
جواد عزتی هم در بخشی از صحبتهای خود درباره شرایط موجود سالن نشست بیان کرد: من از طرف خودم بابت جای کم عذرخواهی میکنم. من معمولا اهل انتقاد نیستم و هیج بازیگری نسبت با دیگری ارجح نیست و اگر انتقاد زیاد است باید دوستان جشنواره فکری بکنند و من بابت جای کم و زمان کمی که برای عکاسی انجام شد عذرخواهی میکنم.
جواد عزتی، رعنا آزادی ور، بابک کریمی، آناهیتا درگاهی از جمله بازیگران فیلم سینمایی مرد بازنده حاضر در نشست هستند.
آناهیتا درگاهی در این نشست در پاسخ به سوالی درباره کوتاهی نقش خود در این فیلم، بیان کرد: نقش، بار خوبی داشت و تا انتهای فیلم هرکس فکر میکرد شاید کاراکتر من قاتل باشد و این رمزآلود بودن نقش را میپسندم.
در ادامه جواد عزتی درباره بازی در این فیلم توضیح داد: وقتی کاراکتری در سن و سال خودش بازی نکند نقش سختتر میشود. مهدویان از نظر شخصیتپردازی این فیلم را دو سال در ذهنش پروراند و وقتی این نقش به من پیشنهاد شد، غافلگیر شدم؛ زیرا بارها درباره این فیلمنامه با او حرف زده بودم.
مهدویان در پاسخ به سوالی درباره شباهت این فیلم با سریال «زخم کاری» گفت: پتانسیل آن را داریم که تغییرات لازم را ایجاد کنیم. آزادیور و عزتی شخصیتهای متفاوتی در این فیلم دارند و این حتی در صحنههای رو در رو نیز قابل رویت است.
بابک کریمی دیگر بازیگر این فیلم در سخنانی گفت: مهدویان تسلط بالایی روی حس تصویر دارد. دوست داشتم با عزتی همکاری داشته باشم. ۹ سال پیش در تئاتری حضور داشتم و میخواستم بدانم بازیگر اصلی تئاتر کجا هست که بعد با جواد عزتی آشنا شدم. گریم عزتی روزانه پنج ساعت طول میکشید. بازیگری تنها ردکارپت و دوربین نیست و این سختیها را هم باید دید.
محمدحسین مهدویان، امیر بنان و کامران حجازی، جواد عزتی، رعنا آزادیور، شبنم قربانی، مهدی زمینپرداز، آناهیتا درگاهی، بابک کریمی، مجید نوروزی، سجاد بابایی، سجاد پهلوانزاده (تدوینگر)، هادی بهروز (مدیر فیلمبرداری) و بابک کریمی طاری (طراح صحنه) از جمله عوامل فیلم «مرد بازنده» بودند که در این نشست حضور داشتند.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- فراخوان جشنواره فیلم فجر ۴۴ منتشر شد
- با صدور احکامی از سوی رائد فریدزاده؛ دبیران جشنوارههای ملی و جهانی فیلم فجر معرفی شدند
- مهدی مسعودشاهی درگذشت
- انتقاد سازندگی از گفتوگوی کمال تبریزی با ایسنا/ داوران بر اساس مصلحت رای دادند نه کیفیت
- جشنواره علیه جشنواره
- انتقاد صریح کمال تبریزی و علیرضا رییسیان از بهرام رادان
- به بهانه نامساعد بودن شرایط جوی جنوب کشور؛ اختتامیه تجلی اراده ملی فیلم فجر ۴۳ در پردیس ملت برگزار میشود
- پاسخهای آشتیانیپور به شبهات رأیگیری مردمی جشنواره فیلم فجر
- درباره متن و حاشیه داوری جشنواره فیلم فجر؛ کمال تبریزی: حس کردم جلسات داوری شنود میشود/ فشار از بیرون مانع پخش «قاتل و وحشی»
- یک یادداشت در هفت پرده
- فرهیختگان ادعا کرد: شعبدهبازی در آرای مردمی؟/ ابهام در انتخاب فیلم برگزیده تماشاگران جشنواره فجر
- پیام حسن پورشیرازی به مصطفی زمانی؛ از تو آیین و رسم جوانمردی آموختم
- واکنش شهاب حسینی به جوایز جشنواره فجر؛ میلی بودن جشنواره به یقین همگان رسیده است
- «خدای جنگ» سیمرغ ویژه جشنواره فجر را نپذیرفت
- برگزیدگان جشنواره فیلم فجر معرفی شدند؛ سعید خانی: «قاتل و وحشی» را اکران کنید/ مصطفی زمانی سیمرغش را با حسن پورشیرازی تقسیم کرد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم





