کارگردان فیلم «آااادت نمی کنیم» میگوید با اینکه هنوز تا پایان زمان قانونی اکران فرصت باقی است ولی اکثر سینماهای این فیلم را گرفتهاند.
به گزارش سینماسینما، ابراهیم ابراهیمیان کارگردان فیلم «آااادت نمی کنیم» با اشاره به وضعیت اکران این فیلم گفت: تقریبا ۲۰ روز از اکران «آااادت نمی کنیم» گذشته است و بدون دلیل تعداد بسیاری از سینماهای این فیلم را گرفته اند، این درحالی است تعدادی از سالن های سینمای این فیلم که هنگام توقیف از ما گرفته شده بود نیز دیگر به ما پس داده نشده است.
وی بیان کرد: در ابتدا برای «آااادت نمی کنیم» در تهران و شهرستان ها ۶۰ سالن سینما در نظر گرفته شده بود که در حال حاضر این تعداد به ۱۹ سالن رسیده است. با هر کسی هم در این مورد که چرا تعداد سالن های فیلم من کم شده است، صحبت می کنم پاسخگو نیست. هنگام توقیف فیلم، دوستان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به من قول همکاری دادند اما بعد از این ماجرا حمایتی از آنها برای این فیلم صورت نگرفت.
کارگردان «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه» ادامه داد: در حال حاضر با گروه «آااادت نمی کنیم» به دنبال سالن و سانس برای نمایش این فیلم در تهران و شهرستان ها هستم.
وی با اشاره به اینکه «آاادت نمی کنیم» در گروه سینمایی «اریکه ایرانیان» اکران شده است، توضیح داد: شرکت «هدایت فیلم» مسئولیت پخش این فیلم را برعهده داشت که آنها نیز جواب قانع کننده ای در این زمینه نداده اند و به گفته خود در تلاش هستند تا سانس های این فیلم برگردانده شود.
ابراهیمیان تاکید کرد: یک فیلم دولتی و یک فیلم سفارشی ۱۰ سانس نمایش دارد و کلا در هر سانس یک سوم سالن را پر نمی کند، این درحالی است که فیلم من با ۵ سانس نمایش همیشه پر می رود و فروش بسیار خوبی هم دارد. این فیلم در حال حاضر بیش از ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروش داشته است.
وی تاکید کرد: نه تنها این فیلم در گیشه به کف فروش نرسیده است بلکه هنوز ۷ هفته خود را پر نکرده است. این درحالی است که اگر بخواهیم دو هفته اکران رمضان و یک هفته توقیف فیلم را حساب کنیم، کف فروش فیلم از این هفته محاسبه می شود و من مطمئن هستم که فروش بالایی هم خواهم داشت. در حال حاضر هر شب در «اریکه ایرانیان» سانس فوق العاده می رویم.
این کارگردان توضیح داد: یکی از مشکلات سینمای ایران این است که اکران فیلم ها بدون قانون انجام می شود. در حال حاضر ۱۵ فیلم در ۶ سرگروه در حال اکران هستند و در این میان نیز تعدادی فیلم همچنان در حال اکران هستند که هیچ سرگروهی ندارند و تنها فضای سینما را اشغال کرده اند.
وی در پایان بیان کرد: فکر می کنم با توجه به اینکه «آااادت نمیکنیم» یک فیلم مستقل است، آن را بدون حامی دیده اند؛ اول آن را توقیف می کنند و بعد نوبت های اکران آن را می گیرند. آن وقت از بسیاری از فیلم های دیگر مدیران سینمایی حمایت می کنند و اجازه اکران نیز به آنها داده می شود. شرایط به گونه ای رسیده که سانس های این فیلم تا افطار است و بعد از افطار ۱ سانس دارم. در واقع این روزها بیشتر سانس های نیم بها را برای این فیلم در نظر گرفته اند.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «میدان سرخ» ۲۶ شهریور منتشر میشود
- «سوئیچ پن»/ یادداشتی بر فیلم «پیلوت»؛ به دنبال اخلاق و تفسیر معنایی آن
- آغاز اکران ۳ فیلم جدید از چهارشنبه
- ناگفته هایی از فیلم «پیلوت»/ به بهانه نمایش در جشنواره جهانی فیلم فجر
- فیلمبرداری «دو طبقه روی پیلوت» متوقف شده است/گروه در انتظار الناز شاکردوست
- چرا الناز شاکردوست دچار حادثه شد؟
- ضربه مغزی شدن الناز شاکردوست تکذیب شد
- به احترام ناصر تقوایی اسم فیلم را از «چای تلخ» به «آآادت نمیکنیم» تغییر دادیم
- بارکد، رسوایی۲ و دراکولا در صدر جدول فروش
- بارکد ۲ میلیاردی شد / استقبال از طرح رمضانی سینماها
- فیلمی که شبیه کارهای فرهادی است
- کارگردان فیلم «عادت نمیکنیم»: شبیه کوبریک فیلم ساختم
- به نظر شما صنعت، فرهنگ و تولید ملی در مملکت ما به کجا میرود؟/ نامه داودنژاد به دادستان
- حال وهوای سینماها در ماه رمضان / فیلمها خوب میفروشند؟
- پخش یک نوبت تیزر با تمام تخفیفات از تلویزیون چقدر هزینه دارد؟
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود





