پردیس سینمایی «مگامال» دو روز در هفته به مخاطبان فیلمهای سینمایی خود بلیت نیمبها عرضه میکند.
به گزارش سینماسینما٬ منوچهر محمدی، مدیر پردیس سینمایی «مگامال» ضمن بیان عرضه بلیت نیم بها دو روز در هفته در این پردیس گفت: «پردیس سینمایی مگامال در شهرک اکباتان که از بیستم اردیبهشتماه افتتاح شد، از سوی مخاطبان و علاقهمندان سینما به ویژه در غرب تهران با استقبال خوبی مواجه شده است و براساس بازخوردهایی که گرفتیم، فکر کردیم در جهت رفاه حال مردم و نیز معرفی بیشتر مجموعه یک روز را به روزهای نیمبهای سینماها اضافه کنیم.»
این تهیهکننده سینما با اشاره به اینکه این تصمیم رونق خوبی به سالنهای سینمایی پردیس مگامال داده است، ادامه داد: «در صحبتی با شورای صنفی نمایش این موضوع را مطرح کردیم که علاوه بر روزهای سهشنبه، در روزهای شنبه نیز بلیتهای این پردیس که جزو مجموعههای ممتاز سینمایی محسوب میشود، به صورت نیمبها عرضه شود که خوشبختانه شورا با توجه به تازه تاسیس بودن «مگامال» با این موضوع موافقت کرد.»
به گفته محمدی ـ مدیرعامل شرکت «نمایشگران» ـ در حال حاضر مدتی است این تصمیم در پردیس سینمایی مگامال عملی شده و همانند استقبالی که روزهای سهشنبه از سینماها میشد، روزهای شنبه این پردیس هم شلوغ است. به این ترتیب علاقهمندان میتوانند برای تماشای فیلمهای در حال اکران در روزهای شنبه و سهشنبه در پردیس سینمایی مگامال بلیت نیمبها خریداری کنند.
پردیس سینمایی «مگامال» با ۱۰ سالن که در فاز ۲ شهرک اکباتان واقع شده یکی از مدرنترین مجموعههای سینمایی کشور از جهت صوت و تصویر است. یکی از سالنهای سینمایی این مجتمع مجهز به سیستم صوتی تری دی است. ضمن اینکه این مجتمع سالنهای وی آی پی و سی آی پی دارد و ۷ سالن آن دارای لژ مخصوص خانوادگی و ۱۴ لژ مخصوص است.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- مجوز ساخت سینمایی برای ۶فیلمنامه صادر شد
- پایان اکران فیلم پرفروش سال/ «چپ، راست» به سینماها میآید
- هشدار برای یک فرونشست سینمایی
- میانگین فروش روزانه فیلم ها به ۲/ ۱میلیارد تومان رسید/ رونق نسبی در بازار سینما
- انتشار پیشنویس ضوابط درجهبندی سینماها/ سینماهای ۴۰ ساله درجهبندی نمیشوند
- ۸۶ سالن به چرخه اکران سینمای ایران میپیوندند/ آغاز به کار ۲۰ سالن
- علی لاریجانی و شورای پروانهی نمایش/ این آسیاب به نوبت است
- مهر خبر داد: اکران فیلمها منوط به تأیید کمیته سه نفره/ پروانه نمایش کافی نیست؟
- واکنش منوچهر محمدی به منتفی شدن اکران «چپ، راست» و تاکید ارشاد بر اعمال اصلاحیهها
- احتمال پایان محدودیتهای کرونایی سینماها قوت گرفت
- همایون اسعدیان: «بوسیدن روی ماه» سختترین فیلمی است که من ساختم
- سالن سینمای متعلق به تارانتینو بازگشایی میشود
- کاشان میزبان «قبله عالم» شد
- اختصاصی سینماسینما/ فیلمهای جشنواره فجر هرکدام چند بار روی پرده میروند
- گفتوگو با منوچهر محمدی: وظیفه فیلمسازان است که به جنگ خطوط قرمزی که هیچ مبنای شرعی و قانونی ندارند، بروند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»





