الهه نوبخت، داور هجدهمین جشنواره بینالمللی فیلمهای شرقی ژنو، در سوییس شد.
به گزارش سینماسینما، الهه نوبخت تهیهکننده و پخشکننده بینالمللی، یکی از داوران بخش مسابقه فیلم کوتاه هجدهمین دوره جشنواره بینالمللی فیلمهای شرقی ژنو خواهد بود.
فیلم بلند مستند«دروازه رویاها» به تهیهکنندگی او نیز در بخش مسابقه فیلمهای بلند این دوره از جشنواره حضور دارد.
الهه نوبخت ماه گذشته در بازار جشنواره کن، به عنوان یکی از ده تهیهکننده برتر با آیندهای نویدبخش، در سینمای جهان معرفی شد. او همچنین پیش از این، داور جشنوارههایی در ایتالیا، هلند، آمریکا و لبنان بوده است.
«خانه خاموش»، «روز سیب»، «دروازه رویاها» و «دلبند» از جمله آثار او در حوزه تهیهکنندگی است.
هیأت انتخاب جشنواره بینالمللی فیلمهای شرقی ژنو اعلام کردهاند: در سالهای اخیر، بسیاری از مردم که بر اساس دشواری زندگی ناامید شدهاند، از رویاپردازی دست کشیدهاند. جشنواره بینالمللی فیلمهای شرقی ژنو در تلاش برای آغشته کردن شعر، رنگآمیزی زندگی با فانتزی و القای رگهای از گریز در چنین روزمرگی یکنواخت است.
هجدهمین دوره این جشنواره از ۱۲ تا ۱۸ ژوئن ۲۰۲۳ برگزار خواهد شد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- الهه نوبخت داور جشنواره بینالمللی فیلم رباط مراکش شد
- هیات داوران جشنواره لوکارنو معرفی شد
- جشنواره ویزیون دو ریل در ایستگاه پایانی؛ جشنواره سوئیسی، ۲ جایزه به سینمای ایران داد
- الهه نوبخت آثار جشنواره سوئیسی را داوری میکند
- برنده اسکار در داوری نخل طلا؛ ژولیت بینوش رئیس هیات داوران جشنواره کن ۲۰۲۵ شد
- معرفی هیأت داوران فیلمهای مستند چهل و سومین جشنواره فیلم فجر
- فیلمساز مستقل ایرانی در جشنواره هندی؛ ناهید حسنزاده داور جشنواره بینالمللی فیلم کلکته شد
- داوران آثار داستانی جشنواره فیلمکوتاه تهران معرفی شدند
- معرفی هیئت داوران فیلمهای سینمایی بلند سی و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان
- دو جایزه جشنواره ایتالیایی به «سرنوشتِ» ایرانی رسید
- الهه نوبخت داور بخش اصلی جشنواره هلند شد
- معرفی داوران جشنواره برلین ۲۰۲۴
- معرفی داوران بخشهای مسابقه ملی و جایزه شهید آوینی «سینماحقیقت»
- «سرنوشت» بهترین فیلم جشنواره دانمارکی شد
- نشریه ورایتی مدعی شد؛ ممنوعالخروجی الهه نوبخت تهیه کننده سینما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





