
امیر حاج رضایی مربی پیشکسوت و کارشناس فوتبال در واکنش به شرایط ناعادلانه اکران فیلم غلامرضا تختی گفت:این فیلم رونمایی و غبار زدایی از یک چهره درخشان عالم ورزش است و برایم عجیب است که به چه دلیل پهلوان معاصری مثل غلامرضا تختی تا این حد مهجور باقی می ماند؟
به گزارش سینما سینما ،او در بخش دیگری از صحبت هایش گفت:تختی در زمان حیات هم مظلوم بود و تنها. همان اتفاقی که در فیلم هم به آن اشاره شده و در نهایت به مرگش منجر شد، تلاش سازندگان این فیلم سینمایی برای معرفی یک قهرمان به نسل جوان ستودنی است، کاری که در اوج مهارت و هنر و زیبایی شناسی انجام شده و متاسفم که این بار هم تختی را تنها گذاشتیم .
برچسبها: امیر حاج رضایی, تختی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- اگر سینما هنر هفتم است فوتبال هنر هشتم است
- پخش فیلمهای مطرح سال ۹۸ در نوروز ۹۹ از تلویزیون
- فیلمهای سینمایی راهیافته به بخش مسابقه جشنواره ورزشی اعلام شدند
- «غلامرضا تختی» و «نهنگ آبی» در جشنواره فیلم شهر حضور ندارند
- تراژدی فروش تختی/چرا تختی نفروخت؟
- افشاگری علیه اکران مهجورتختی/وقتی حوزه هنری رحمان ۱۴۰۰ را بیشتر از تختی دوست دارد
- جانشین جوان لیلا حاتمی پیدا شد /درباره ظرفیتهای بازیگری ماهور الوند که در فیلم تختی خوش درخشید
- نگاهی به سه فیلم «طلا»، «غلامرضا تختی» و «متری شش و نیم» / روز دهم؛ چارسو: فیلم بد ساختن در ایران مشکلتر از فیلم خوب ساختن است!
- نگاهی به فیلم تختی ساخته بهرام توکلی
- نگاهی به فیلم “غلامرضا تختی” ساخته بهرام توکلی / تنهایی پرهیاهو
- نگاهی به فیلم غلامرضا تختی / روشناییهای زندگی جهان پهلوان
- تختی اتفاقی تازه در سینمای ایران
- یادداشتهای کوتاه جشنواره / نگاهی به سه فیلم «معکوس»، «تختی» و «سال دوم دانشکده من»
- لایو میثاقی برای صداوسیما دردسر خرید/حمله کاربران به پیمان یوسفی در فضای مجازی
- میهمانان غرفه سینماسینما در روز هفتم نمایشگاه مطبوعات/ گزارش تصویری
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





