امیر خان بازیگر بالیوود با فیلم جدیدش راس باکس آفیس چین را به تصرف خود درآورد.
به گزارش سینماسینما، «سوپراستار مخفی» جدیدترین فیلم از امیر خان سوپراستار بالیوود در راس باکس آفیس چین قرار گرفت. این فیلم به پشتوانه فیلم قبلی امیر خان با عنوان «دنگال» که فروش باورنکردنی ۱۹۳ میلیون دلاری را در چین تجربه کرد، با اقبال روبه رو شده است.
«سوپر استار» تنها ۳.۵ میلیون دلار تا ساعت ۳ بعدازظهر روز جمعه (امروز) که روز افتتاحیه آن در چین است، فروش کرده و به راحتی در راس باکس آفیس چین قرار گرفته است.
در جایگاه دوم فیلمی با بازی ژانگ ژیی با عنوان «همیشه جوان» و سپس «محافظان مقبره» جای گرفتهاند. این فیلم سوم یک محصول با بودجه بزرگ مشترک بین استرالیا-چین است که لی بینگبینگ، کلان لوتس و کلسی گرامر در آن بازی کردهاند.
«سوپراستار» فیلمی جمعو جورتر از فیلم خانوادگی «دنگال» است. این فیلم داستان دختر ۱۴ سالهای را روایت میکند که آرزویش خواننده شدن است و برای رسیدن به این جایگاه با نابرابریهای اجتماعی و خشونت خانگی روبهرو میشود. این فیلم را ادویت چاندان کارگردانی کرده و امیر خان تهیه کننده آن بوده است.
فیلم جدید امیر خان با بودجه ۲.۴ میلیون دلاری ساخته شده و خان در آن در نقش یک خواننده و موسیقیدان بازی کرده است.
«سوپراستار» ماه اکتبر در هند اکران شد و ۱۲.۵ میلیون دلار فروش کرد و در دیگر نقاط جهان نیز فروشی ۷.۸۲ میلیون دلاری را به ثبت رساند. این فیلم در مجموع ۲۰.۳ میلیون دلار فروش جهانی داشته است.
نتیجه موفقیت سینمای بالیوود در چین اکران بیشتر فیلمهای هندی در این کشور است. فیلم «باجرانگی بایجان» که سال ۲۰۱۵ در جهان اکران شد نیز قرار است ۲ مارس در چین روی پردههای سینماها برود.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بازیگر فیلم «شعله» درگذشت
- «شبی که ماه کامل شد» به هند رفت
- برای شرکت در نود و هشتمین دوره؛ هند، فیلم اسکورسیزی را به اسکار معرفی کرد
- شاهرخ خان بهترین بازیگر جوایز ملی هند شد
- سینماهای هند در انتظار ثبت رکوردی تاریخی
- در سینماتک خانه هنرمندان ایران برگزار میشود؛ پیشدرآمدی بر سینمای متفاوت هند با «خیمهشبباز»
- وقتی از فیلم هندی حرف می زنیم، دقیقا از چه حرف می زنیم؟
- زادروز کارگردانی که حیات تازه به سینمای هند بخشید
- کرونا ستاره سینمای هند را راهی بیمارستان کرد
- یادی از عرفان خان با مرور عکسهایی از این بازیگر فقید/ گزارش تصویری
- اقتصاد سینمای ایران
- اهدای دکترای افتخاری به شاهرخ خان در دانشگاه ملبورن استرالیا
- هند با «ستاره های راک دهکده» راهی اسکار شد
- سخنان بازیگر سرشناس سینمای هند درباره مبارزهاش با سرطان
- پایان فیلمبرداری «دختر شیطان» در بمبئی/ بازگشت عوامل به ایران
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم





