محسن امیریوسفی تاکید کرد:فیلمنامه “مداح” را سالها پیش نوشتم ولی با توجه به گذشت زمان طولانی و شرایط روحی خودم، فعلاً قصد ساخت آن را ندارم.به گزارش سینماسینما، اخیرا یکی از تهیهکنندگان سینما خبری را مبنی بر تهیه کنندگی فیلم سینمائی “مداح” به نویسندگی و کارگردانی محسن امیریوسفی اعلام کرده بود که امیریوسفی با انتشار متنی اعلام کرده است:«فیلمنامه “مداح” را سالها پیش نوشتم ولی با توجه به گذشت زمان طولانی و شرایط روحی خودم فعلاً قصد ساخت آن را ندارم، چون تمام دغدغهام حل مشکل اکران “آشغالهای دوست داشتنی” است و نمیخواهم بیش از این وارد حاشیههای ناخواسته شوم.
“آشغالهای دوست داشتنی” در بهار سال ۹۱ بعد از یکسال و نیم بازنویسیهای متعدد فیلمنامه پروانه ساخت گرفت و در آن زمان با مشارکت و نظارت بنیاد فارابی فیلمبرداری و تدوین شد. ولی تقاضا برای حضور در جشنواره فجر سال ۹۲ آغاز سوء تفاهمها و بیمهریها به این فیلم وحدت بخش سینمای ایران بود تا جائیکه فیلم حتی به هیات انتخاب نشان داده نشد!
بعد از آن برای پیگیری احقاق حق فیلمم سهم بنیاد فارابی را هم خریداری کردم، در این سالها همواره تلاش داشتم اولین نمایش این فیلم در ایران باشد و به همین دلیل آن را به جشنواره های خارجی هم نفرستادم.
“آشغالهای دوست داشتنی” از زمان تقاضای پروانه ساخت تا حال، شش سال از عمر مرا گرفته و در این مدت کار دیگری انجام ندادم و همواره در سکوت خبری پیگیر دریافت پروانه نمایش آن بودم ولی بعد از این همه سال به جای دیدن حاصل زحمات عوامل صبور این فیلم بر پرده سینماها، فقط دل مُردگی و خانه نشینی نصیبم شده است.»
امیریوسفی در پایان اظهارامیدواری کرده است:« بعد ازسالها انتظار هرچه زودتر مشکل اکران این فیلم حل شده و تکلیف آن مشخص شود تا مثل دیگر فیلمهای سینمای ایران مورد قضاوت مردم قرار بگیرد.»
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- به خاطر یک نقد طنزآمیز؛ شورایعالی تهیهکنندگان از محسن امیریوسفی شکایت کرد
- واکنش آقااسفندیار به بیانیه شورایعالی تهیه کنندگان در مورد پروانه ساخت
- محسن امیریوسفی: روزی در این مملکت دادگاه رسیدگی به جنایات فرهنگی تشکیل میشود
- بازگشت آقااسفندیار با واکنش به بیانیه هیات انتخاب کمیته اسکار
- اکران آنلاین «قیف» از سهشنبه
- انتشار عکس گریم متفاوت رضا عطاران/ «قیف» اکران میشود
- «قیف» با رضا عطاران به سینما میآید
- مراسم بزرگداشت کیومرث پوراحمد در خانه سینما
- جشنواره فریبورگ و نمایش ۵ فیلم کوتاه ایرانی
- کتاب محسن امیریوسفی اجازه توزیع در بازار کتاب را پیدا نکرد
- محسن امیریوسفی، مجددا رئیس کانون کارگردانان سینمای ایران شد
- هیات مدیره جدید کانون کارگردانان سینما انتخاب شدند
- پروانه ساخت یک فیلم سینمایی صادر شد
- در شب محمدعلی نجفی مطرح شد؛ روشنفکری که برای نجات سینما تلاش کرد
- یادداشت محسن امیریوسفی در سوگ عباس اسفندیاری، بازیگر «خواب تلخ»/ مرگ یک سلبریتی خصوصی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





