ستاره اسکندری با انتقاد از انتخاب فیلم ها از سوی هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر امسال گفت: در فیلم های «خانه کاغذی» ساخته مهدی صباغ زاده، «ملی و راه های نرفته اش» به کارگردانی تهمینه میلانی و «دریاچه ماهی» از مریم دوستی بازی کردم که به جشنواره فیلم فجر امسال ارسال شدند اما از سوی هیات انتخاب، انتخاب نشدند و از این اقدام آنها تعجب می کنم.
به گزارش سینماسینما ،اسکندری با طرح این سووال که هیات انتخاب بر چه اساس فیلم ها را انتخاب می کنند؟، افزود: به نظر می رسد انتخاب و داوری های جشنواره فیلم فجر امسال نیز گرفتار مسایل حاشیه ای شده که البته هر سال شاهد این مسایل هستیم.
این بازیگر دربخش دیگری از مصاحبه خود گفت: چیدمان درستی برای دعوت از هنرمندان و سینماگر برای حضور در جشنواره فیلم فجر وجود ندارد.
ستاره اسکندری افزود: هنرمندان و سینماگران سالهای زیادی از زندگی خود را در عرصه هنر گذاشته و همواره نیاز به توجه و حمایت مسوولان دارند و جشنواره فیلم فجر می تواند محلی برای این توجه باشد.
وی ادامه داد: همواره در جشنواره فیلم فجر طی سال های مختلف دیده ام، فقط عوامل فیلم هایی که در جشنواره به نمایش در می آید، فقط حضور دارند و بقیه هنرمندان مظلوم واقع می شوند.
بازیگر سریال تلویزیونی «شوق پرواز» ادامه داد: در حالیکه مسوولان باید چیدمان درستی برای دعوت از هنرمندان به منظور حضور در جشنواره فیلم فجر داشته باشند و به آنان نگاه ابزاری نشود که هر وقت در فیلمی بازی کردند و می خواهد به نمایش درآید، در مراسم حضور یابند.
اسکندری تصریح کرد: دعوت از همه هنرمندان برای حضور در جشنواره فیلم فجر نوعی احترام به آنها است و تنها کاری می تواند در پاسداشت از فعالیت این افراد از سوی مسوولان سینمایی باشد.
منبع : ایرنا
![](/wp-content/themes/cinemacinema/img/tel.gif)
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- ستاره اسکندری: ساخت «خورشید آن ماه» مسئولیت اجتماعی من بود
- از ۱۶ آبان؛ «خورشید آن ماه» ساخته ستاره اسکندری آنلاین اکران میشود
- در نشست خبری مطرح شد؛ ستاره اسکندری: من به جادوی بلوچستان دچار شدم / امیدوارم تئاتر واسطهای برای شناخت قوم بلوچ باشد
- نشست تئاتر و آموزش با حضور صابر ابر، الهام کردا و ستاره اسکندری
- آنچه در سینما خطرآفرین بوده سانسور عقیده است/ در سینما گرهی افتاده که مدام هم کور میشود/ هیچکس نمیتواند زنان را از تاریخ سینما حذف کند
- نمایش فیلمتئاترهای شاخص در سینماتک خانه هنرمندان ایران
- وقتی زن تبدیل به «ناموس» میشود/ نگاهی به فیلم «خورشید آن ماه»
- ستاره اسکندری برنده جایزه بهترین کارگردانی جشنواره ایدرومنو شد
- هیات مدیره جدید کانون کارگردانان سینما انتخاب شدند
- نمایش«همهوایی»؛ خاطرههای باورکردنی، قصههای پذیرفتنی
- اولین گردهمایی جوانان کانون کارگردانان سینما برگزار شد/ سینما به سمت حذف کارگردانان صاحب فکر و اندیشه میرود
- نمایش افتتاحیه «خورشید آن ماه» در جشنواره بینالمللی فیلم هند
- ستاره اسکندری کارگردان «خورشید آن ماه» مطرح کرد/ آنچه را که در بلوچستان دیدم به تصویر کشیدم
- حسین علیزاده موسیقی فیلم «خورشید آن ماه» را میسازد
- پایان فیلمبرداری «خورشید آن ماه»، اولین ساخته ستاره اسکندری + عکس
نظر شما
پربازدیدترین ها
- رونمایی از پوستر «زال و رودابه» در آستانه جشنواره فیلم فجر
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- حاشیههای جشنواره فیلم فجر/ از دست دادن رضا بابک با مرضیه برومند تا سوءاستفاده از صدا و تصویر شکیبایی
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
آخرین ها
- زمان نمایش «رکسانا»، «پیر پسر» و «قاتل و وحشی» مشخص شد
- یادداشتی بر «آبستن»؛ تعلیق نصفه نیمهای که ناکارآمد میشود
- در پی جنجالها در شبکه اجتماعی ایکس؛ بازیگر شخصیت «امیلیا پرز» از اسکار حذف شد
- چرا فیلم «اسفند» به بدی فیلم «اشکِ هور» نیست؟
- ششمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- بخش زیادی از انتقاداتی که در برنامه هفت مطرح می شود به خود افخمی بر می گردد
- برخی نهادهای حاکمیتی و ارزشی ، از برند سازی برای مسعود فراستی چه هدفی را دنبال می کنند ؟
- چهارگانه صدرعاملی کامل شد/ عاشقانه آرام میان دو غریبه آشنا
- «توقیف»؛ روایتی صریح از ممیزی در آثار هنری
- پنجمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- افتتاح دومین دوره بورسیه نخبگان علمی توسط همراه اول
- «یوزفکا» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو میرود
- رونمایی از پوستر «ژن زامبی» همزمان با معرفی بازیگران و عوامل
- برنده اسکار در داوری نخل طلا؛ ژولیت بینوش رئیس هیات داوران جشنواره کن ۲۰۲۵ شد
- درباره «شمال از جنوب غربی» و «چشم بادومی»/ غلبه نگاه سادهانگاره و طرح مساله با راهحلی نشدنی
- ادب مرد به ز دولت اوست
- «آبستن» و آیندهای درخشان برای کارگردانان فیلم
- یادداشتی بر دو فیلم «رها» و «آبستن»/ زخمهای ماندگار و ماندگاری زخمها
- «بچه مردم»؛ فیلمی که به دیگران جوالدوز میزند، اما از زدن سوزن به خودی باز میماند
- حرفهای تازه رییس اسبق سازمان سینمایی؛ ایوبی: پشتم را خالی کردند/ دولت باید پایش را عقب بکشد
- چهارمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- حاشیههای سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ از مشکل حل نشدنی صدای برج میلاد تا حضور نوزادان در سینمای رسانه
- آموختههایی از پشت صحنه «صد سال تنهایی»/ آیا مارکز از نتیجه اقتباس راضی میشد؟
- پروانه نمایش برای فجر صادر شد؛ «قاتل و وحشی» در جشنواره اکران میشود
- یادداشتی بر «بچه مردم» و «اسفند»/ از روایت دلنشین و شیرین تلخیها تا فیلمنامه چشم اسفندیار
- سومین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- اندر احوالات هوش مصنوعی
- در سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ بهرام رادان از هیات داوران جشنواره خارج شد
- آغاز دور جدید حراج شمارههای رند همراه اول
- تنور سرد روز دوم جشنواره فیلم فجر/ چرا باید هر فیلمی سر از جشنواره دربیاورد؟