اولین نمایش جهانی تازه ترین ساخته سوفیا کوپولا با بازی بیل موری در جشنواره فیلم نیویورک و در بخش «مرکز توجه» رخ خواهد داد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، فیلم «روی صخره ها/On the Rocks» تازه ترین ساخته سوفیا کوپولا که بر یک رابطه پدر/دختری با بازی رشیده جونز و بیل موری تمرکز دارد، در جشنواره نیویورک اولین نمایش جهانی خود را تجربه می کند.
فیلم «روی صخره ها» در ماه اکتبر توسط کمپانی های A۲۴ و اپل تیویپلاس اکران می شود.
سوفیا کوپولا و بیل موری آخرین همکاری شان پیش از این به سال ۲۰۰۳ و فیلم «گمشده در ترجمه» برمی گردد که برای کوپولا اسکار فیلمنامه و برای موری نامزدی اسکار بازیگری را به ارمغان آورد.
فیلم «روی صخره ها» کوپولا در بخش «مرکز توجه/spotlight » جشنواره نیویورک نمایش داده می شود. این جشنواره روز ۲۵ سپتامبر (۴مهر) با فیلم «سنگ عشاق» به کارگردانی استیو مک کویین افتتاح و روز ۱۱ اکتبر (۲۰مهر) به کار خود خاتمه می دهد.
منبع: صبا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- فیلم کوتاه سینماگر ایرانی در جشنواره نیویورک
- پس از اولین اکران در جشنواره ونیز؛ فیلم جیم جارموش به جشنواره فیلم نیویورک ۲۰۲۵ میرود
- فیلم استیو مککویین پایانبخش جشنواره نیویورک ۲۰۲۴ شد
- فیلمهای مهم سال به جشنواره نیویورک دعوت شدند
- اعلام فهرست پرستاره فیلمهای ونیز ۲۰۲۳
- معرفی فیلمهای بخش اصلی جشنواره نیویورک
- توقف فیلمبرداری «فانی بودن» به دلیل رفتار نامناسب یک بازیگر
- «یه وا» بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در جشنواره ایتالیایی شد
- نامزدهای جوایز انجمن کارگردانهای آمریکا انتخاب شدند
- امتیازی که منتقد مشهور گاردین به نسخه بازتدوین شده «پدر خوانده» داد + ویدئو
- اسکارلت جوهانسون تهیهکننده و بازیگر «عروس» شد
- سکانس طلایی/ روز گراندهاگ
- نمایش نسخه ترمیم شده «شطرنج باد» در جشنواره فیلم نیویورک
- سوفیا کاپولا برای اپل سریال میسازد
- فیلمهای حاضر در جشنواره فیلم نیویورک ۲۰۱۸ معرفی شدند
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- در اندوه فقدان چهره شاخص موج نو سینمای ایران؛ بازتاب جهانی درگذشت بهرام بیضایی
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ پروانه ساخت سینمایی برای ۷ فیلمنامه صادر شد
- در پاسداشت استاد بیبدیل هنرهای نمایشی ایران/ بیضایی، تاریخ و علامت تعجب
- در سوک سیاوش که از شاهنامه رفت
- یادبود بهرام بیضایی؛ ایرانی بودن بار بزرگی است بر دوش ما
- بریژیت باردو درگذشت
- برای رفتن غریبانه شیرین یزدانبخش؛ وصیتی به مثابه گلایه
- «کفایت مذاکرات» و خندههایی که از دل موقعیت میآیند
- «پرهیجان: نبرد برای اوبر»؛ چطور میتوانیم آرزوی شکستِ نجاتبخشمان را داشته باشیم؟
- درباره بازیگران زن مولف سینمای ایران/ ترانه علیدوستی؛ آخرین بازیگر زن مولف
- درباره اهمیت خواندن فیلمنامه اشغال بیضایی پس از جنگ ۱۲ روزه /بیگانه آزادی نمی آورد
- بهرام بیضایی درگذشت
- «موبهمو»؛ خط به خط، نفس به نفس، چهره به چهره
- در بیست و چهارمین دوره جشنواره؛ ۱۴ اثر از سینماگران ایرانی در داکا نمایش داده میشود
- از ۱۰ دیماه؛ «مرد خاموش» به سینماها میآید
- «بامداد خمار»؛ در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد





