سه فیلم سینمایی جدید از ۲۰ آذر در سینماها اکران میشوند.
به گزارش سینماسینما، غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره مصوبات جلسه یکشنبه، ۱۷ آذرماه این شورا گفت: قرارداد فیلم سینمایی «تیغ و ترمه» به کارگردانی کیومرث پوراحمد در گروه آستارا ثبت شد و این فیلم از چهارشنبه، بیستم آذر اکران میشود و نمایش فیلم «معکوس» در یک سالن دیگر آستارا ادامه خواهد داشت.
او افزود: قرارداد فیلم «زیر نظر» مجید صالحی نیز در گروه سینمایی آستارا بعد از «تیغ و ترمه» ثبت شده است.
به گفته وی نمایش فیلم «ماجرای نیمروز، رد خون» محمد حسین مهدویان با توجه به کف فروش در سینما آزادی طبق آیین نامه میتواند تا سه هفته دیگر ادامه داشته باشد، اما بر اساس درخواست توزیع کننده فیلم «جاندار»، تهیه کننده «ماجرای نیمروز، ردخون» موافقت کرد فیلم «جاندار» به کارگردانی حسین امیری دوماری و پدرام امیری همزمان با این فیلم از چهارشنبه بیستم در گروه آزادی اکران شود.
فرجی ادامه داد: در این جلسه همچنین به سینماهایی که آثار کودک اکران دارند و موظف به نمایش یک سانس از ساعت ۱۵ تا ۱۹ هستند، تاکید دوباره شد.
او اضافه کرد: فیلم «بیست و سه نفر» به کارگردانی مهدی جعفری از بیستم آذرماه اکران میشود و هر زمانی که «چشم و گوش بسته» تعویض شد، در گروه باغ کتاب جایگزین میشود. البته فعلا اکران فیلم «چشم و گوش بسته» بر اساس کف فروش هفتگی باغ کتاب ادامه دارد.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- خبری از نو شدن فیلمهای گیشه نیست/ ماه آذر تنها یک فیلم جدید اکران شد!
- علیاکبر ثقفی: عقبنشینی کامل بخش خصوصی در سینما/ دولت شفافسازی کند
- «آهنگ دو نفره» و انیمشین «لوپتو» در راه اکران
- علیرضا رئیسیان در گفتوگو با سینماسینما مطرح کرد/ وزارت ارشاد در دوران کرونا، کمکاری کرده و این مورد قبول نیست
- بهبود سینمای ایران با ایجاد بستر ملی
- آیا سینمای ایران مافیای اکران دارد؟/ نگاهی به فیلم اولیهایی که با وجود جوایز بسیار، به حقشان در اکران نرسیدند
- درخواست کیومرث پوراحمد از مردم/ «تیغ و ترمه» را از سایتهای رسمی ببینید
- «تیغ و ترمه» از فردا اکران آنلاین میشود
- نابینایان به تماشای «خوب، بد، جلف۲» نشستند + ویدئو
- متفاوت و زیبا و بهیادماندنی/ نگاهی به فیلم “درباره الی”
- گزارش فروش هفتگی سینمای ایران/ «جهان با من برقص» تازهنفس و پرفروش
- گزارش فروش هفتگی سینمای ایران/ فروش در چنبره آبگرفتگی شهرها و آلودگی هوای خطرناک
- “جاندار” با ۴۰۵ میلیون تومان شروع کرد
- “هزارتو” در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می شود
- گزارش فروش هفتگی سینمای ایران/ تهرانیها بیش از سه و نیم میلیارد خرج سینما کردند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت





